Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стягунова, О. О.
dc.date.accessioned 2021-06-02T10:22:31Z
dc.date.available 2021-06-02T10:22:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Стягунова, О. О. Методичні пріоритети дошкільної освіти Донеччини (2015-2020 роки) / О. О. Стягунова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 216-221. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.46 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34191
dc.description.abstract Стаття висвітлює методичні пріоритети дошкільної освіти донецького регіону у 2015–2020 роках. Представлено статистичні дані щодо розвитку мережі дошкільних закладів Донеччини на 01.09.2020 рік. Визначено поняття «методичні пріоритети» як перевагу векторів методичної діяльності. Проаналізовано основні методичні пріоритети дошкільної освіти Донеччини у 2015–2020 році: підвищення кваліфікації, педагогічної майстерності, професійної самостійності та творчої ініціативи педагогічних працівників на науково-методичних засадах через удосконалення форм і методів післядипломної освіти; методичний супровід змістових напрямів освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з урахуванням потреб сьогодення: розширення інноваційного простору дошкільної освіти регіону, його практико-орієнтованого наповнення з урахуванням кадрової ситуації та потенційних можливостей педагогів. Висвітлено методичні пріоритети, які реалізуються через науково-методичний супровід дошкільної освіти відділом дошкільної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Охарактеризовано інноваційні форми підвищення кваліфікації педагогів закладів дошкільної освіти: школа професійної майстерності – новітня модель післядипломної освіти, яка працює на базі Відкритого університету інноваційної педагогіки; обласна школа новаторства – форма підвищення фахового рівня педагогічних працівників закладів дошкільної освіти; авторська творча майстерня – добровільне об’єднання педагогів із високою творчою активністю, діяльність якого передбачає систематизацію та популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання конкретних освітніх проблем та підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Розглянуто методичний супровід змістових напрямів освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з урахуванням потреб сьогодення. Представлено тематику школи професійної майстерності, обласної школи новаторства та авторських творчих майстерень, практико-орієнтованого наповнення інноваційного простору дошкільної освіти донецького регіону у 2015–2020 роках. ua
dc.description.abstract The article highlights the methodological priorities of preschool education in the Donetsk region in 2015–2020. Statistical data on the development of the network of preschool institutions of Donetsk region on 01.09.2020 are presented. The concept of «methodological priorities» is defined as the advantage of vectors of methodical activity. The main methodological priorities of preschool education in Donetsk region in 2015–2020 are analyzed: professional development, pedagogical skills, professional independence and creative initiative of teachers on a scientific and methodological basis through the improvement of forms and methods of postgraduate education; methodical support of semantic directions of educational process in preschool education institutions taking into account the needs of today: expansion of innovative space of preschool education of the region, its practice-oriented content taking into account the personnel situation and potential opportunities of teachers. The methodical priorities which are realized through scientific and methodical support of preschool education by the department of preschool education of Donetsk regional institute of postgraduate pedagogical education are covered. Innovative forms of professional development of preschool teachers, school of professional skills, the latest model of postgraduate education, which operates on the basis of the Open University of Innovative Pedagogy, regional school of innovation (a form of professional development of teachers of preschool education, author’s creative workshop) voluntary association teachers with high creative activity, whose activities include systematization and popularization of pedagogical experience, solving specific educational problems and teachers training. The methodical support of the semantic directions of the educational process in preschool educational institutions is considered, taking into account the needs of today. The topics of the professional skills school, the regional school of innovation and author’s creative workshops, practice-oriented filling of the innovative space of preschool education of the Donetsk region in 2015–2020 are presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject заклади дошкільної освіти ua
dc.subject педагоги ua
dc.subject методичний супровід ua
dc.subject методичні пріоритети ua
dc.subject підвищення кваліфікації ua
dc.subject Preschool education ua
dc.subject preschool institutions ua
dc.subject teachers ua
dc.subject methodological support ua
dc.subject methodological priorities ua
dc.subject advanced training ua
dc.subject.classification 373.2.091(477.62)»2015/2020» ua
dc.title Методичні пріоритети дошкільної освіти Донеччини (2015-2020 роки) ua
dc.title.alternative The methodical pre-school education priorities of Donetsk region (2015–2020) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу