Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Stoliarchuk, L. B.
dc.date.accessioned 2021-06-02T10:11:05Z
dc.date.available 2021-06-02T10:11:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Stoliarchuk, L. B. Competency-based approach to future lawyers’ professional training at canadian universities / L. B. Stoliarchuk // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 78. – С. 211-215. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.78.45 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34190
dc.description.abstract The article substantiates the need to implement a competency-based approach to future lawyers’ training in higher education institutions. Based on the analysis of scientific works of domestic and foreign scientists, the variability in the interpretation of such concepts as «competence» and «competence approach» is highlighted and their essence is specified. The definition of «competence» is given, which is considered to be an integrated student’s characteristic being manifested in the ability to productively perform professional activities in a particular field, using the acquired knowledge, skills, attitudes, values and experience. It is noted that the competency-based approach is aimed at achieving results, in particular, the formation of a set of competencies that must be mastered by future legal specialists in the educational process, and practical experience in their application for successful self-realization in the professional sphere. The structure of competencies in accordance with the National Requirements developed by the Federation of Law Societies of Canada is analyzed. It is clarified that this document establishes mandatory competencies in key areas of material knowledge, legal skills, professionalism and ethics to obtain a common law degree and to practise law in Canada. It is emphasized that the National Requirements for Law School Graduates are based on trends in developing common approaches to regulating the development of jurisprudence in the interests of Canadian society as a whole, not in each province or territory. Meanwhile, law schools are given the freedom to determine the most effective way to meet these requirements to provide legal education of high quality. It is concluded that the competence approach to the training of future lawyers involves the acquisition of sound legal knowledge, the formation of professional skills, abilities and values that will be successfully implemented in practice. ua
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх юристів у закладах вищої освіти. На основі аналізу наукових праць вітчизняних і зарубіжних учених висвітлено варіативність у трактуванні понять «компетентність» і «компетентнісний підхід» та уточнено їх сутність. Подано власне визначення поняття «компетентність», яке розглядається як інтегрована характеристика здобувача вищої освіти, що проявляється у здатності продуктивно здійснювати професійну діяльність в певній сфері, послуговуючись освоєними знаннями, вміннями, навичками, ставленнями, цінностями і досвідом. Зазначено, що компетентнісний підхід спрямований на досягнення результатів, зокрема на формування комплексу компетентностей, якими повинні оволодіти майбутні фахівці у галузі права у ході навчального процесу, та практичного досвіду їх застосування для успішної самореалізації в професійній сфері. Проаналізовано структуру компетентностей у відповідності до Національних вимог, розроблених Федерацією юридичних товариств Канади. Уточнено, що цей документ встановлює обов’язкові компетентності в ключових галузях матеріального знання, правових умінь і навичок, професіоналізму та етики для здобуття освітнього рівня із загального права та здійснення юридичної практики в Канаді. Наголошено, що Національні вимоги до випускників правничих шкіл ґрунтуються на тенденціях вироблення загальних підходів до регулювання розвитку юриспруденції в інтересах канадського суспільства в цілому, а не в кожній окремій провінції чи території. Водночас правничим школам надана свобода у визначенні найбільш ефективного способу задоволення цих вимог для надання високої якості юридичної освіти. Зроблено висновок, що компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх юристів передбачає отримання ґрунтовних правових знань, формування професійних умінь, навичок і цінностей, що успішно реалізовуватимуться на практиці. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject competence ua
dc.subject National requirements ua
dc.subject future lawyers ua
dc.subject professional training ua
dc.subject higher education ua
dc.subject university ua
dc.subject Canada ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject Національні вимоги ua
dc.subject майбутні юристи ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject університет ua
dc.subject Канада ua
dc.subject.classification 378.14.015.62 ua
dc.title Competency-based approach to future lawyers’ professional training at canadian universities ua
dc.title.alternative Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх юристів в університетах Канади ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу