ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шубала, Ганна | |
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-18T12:48:20Z | |
dc.date.available | 2021-05-18T12:48:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Шубала Г. Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії / Г. Шубала, Н. Кравець // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 березня 2021 року) : збірник наукових праць. - Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021. - Вип. 69. - С. 262-265. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34036 | |
dc.description | . | ua |
dc.description.abstract | Розглянуто готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії. Проаналізовано компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний. | ua |
dc.description.abstract | The readiness of the teaching assistant to work in the conditions of inclusion is considered. The components of readiness are analyzed: motivational, cognitive, reflexive. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Університет Григорія Сковороди в Переяславі | ua |
dc.subject | асистент учителя | ua |
dc.subject | компоненти готовності | ua |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | ua |
dc.subject | інклюзія | ua |
dc.subject | teaching assistant | ua |
dc.subject | readiness components | ua |
dc.subject | children with special educational meds | ua |
dc.subject | inclusion | ua |
dc.subject.classification | 376.091.12-057.164 | ua |
dc.title | Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії | ua |
dc.type | Article | ua |