ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Максимчук, І. А. | |
dc.contributor.author | Вощевська, О. В. | |
dc.contributor.author | Сагач, О. М. | |
dc.contributor.author | Височан, Л. М. | |
dc.contributor.author | Степаненко, Л. М. | |
dc.contributor.author | Матвієнко, Олена Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-12T08:14:33Z | |
dc.date.available | 2021-04-12T08:14:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Система втілення багатоаспектного підходу в підвищенні педагогічної майстерності / І. А. Максимчук, О. В. Вощевська, О. М. Сагач, Л. М. Височан, Л. М. Степаненко, О. В. Матвієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Випуск 1 (129) 21. – C. 47-55. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.1(129).11. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33919 | |
dc.description.abstract | Останнім часом науковці доводять тезу про те, що залучення різнорівневих аспектів і підходів до процесу навчання в частини студентів викликають стрибкоподібний ефект, згідно з яким синергія навчальних та позанавчальних факторів може привести навіть до перевершення результатів, очікуваних в рамках моделі. Втім, це можливо тільки за багатоваріантного моделювання, оскільки взаємопідсилення факторів оптимізації й ефективності в окремій академічній групі, факультеті чи ВНЗ «хоч і передбачає взаємодію (синергію) різних чинників з ефектом «золотого приросту», згідно з яким результат, як правило, переважає суму зусиль і витрат, все одно неможливий без математичних моделей часткових складових цього процесу. Оскільки складові (економічні, інформаційні, трудові тощо) не є ізоморфними в якісному й сутнісному планах, доцільно проводити прогнозування й оцінювання ефективності за окремими параметрами. На першому мотиваційному етапі – відбувається розвиток знаннєвого компонента педагогічної майстерності, що визначається необхідністю освоєння майбутніми учителями фізичної культури системи основних педагогічних знань і умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах професійного середовища. Метою другого етапу діяльнісного формування соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування є розвиток умінь сприйняття і розуміння емоційного стану опонента в критичній ситуації; підбір основних стратегій поведінки у різних ситуаціях, вирішення конфліктних ситуацій та умов їх використання в професійному середовищі. Третім етапом є етап рефлексії. Цей етап ми виокремили тому, що розвиток педагогічної майстерності передбачає наявність рефлексії у студента, завдяки чому він бачить себе та інших суб’єктів взаємодії в різних ситуаціях; здійснює вибір засобів і способів розв’язання або запобігання конфліктам. | ua |
dc.description.abstract | В последнее время ученые доказывают тезис о том, что привлечение разноуровневых аспектов и подходов к процессу обучения в части студентов вызывают скачкообразный эффект, согласно которому синергия учебных и внеучебных факторов может привести даже к превышению результатов, ожидаемых в рамках модели. Впрочем, это возможно только при многовариантного моделирования, поскольку взаимоусиления факторов оптимизации и эффективности в отдельной академической группе, факультете или вузов «хотя и предполагает взаимодействие (синергию) различных факторов с эффектом «золотого прироста», согласно которому результат, как правило, преобладает сумму усилий и затрат, все равно невозможно без математических моделей частных составляющих этого процесса. Поскольку составляющие (экономические, информационные, трудовые и т.п.) не являются изоморфными в качественном и сущностном планах, целесообразно проводить прогнозирования и оценки эффективности по отдельным параметрам. На первом мотивационном этапе - происходит развитие знаниевого компонента педагогического мастерства, что определяется необходимостью освоения будущими учителями физической культуры системы основных педагогических знаний и умений для будущей профессиональной деятельности в условиях профессиональной среды. Целью второго этапа деятельностного формирования социальной компетентности будущих специалистов сферы обслуживания является развитие умений восприятия и понимания эмоционального состояния оппонента в критической ситуации; подбор основных стратегий поведения в различных ситуациях, решение конфликтных ситуаций и условий их использования в профессиональной среде. Третьим этапом является этап рефлексии. Этот этап мы выделили потому что развитие педагогического мастерства предполагает наличие рефлексии у студента, благодаря чему он видит себя и других субъектов взаимодействия в различных ситуациях; осуществляет выбор средств и способов решения или предотвращения конфликтов. | ua |
dc.description.abstract | Recently, scientists have been proving the thesis that attracting multi-level aspects and approaches to the learning process among students causes a leap effect, according to which synergy of educational and non-educational factors can even lead to exceeding the results expected within the model. However, this is possible only with multivariable modeling, since the mutual strengthening of optimization and efficiency factors in a separate academic group, faculty or universities “although it involves the interaction (synergy) of various factors with the effect of golden growth”, according to which the result, as a rule, prevails the sum of effort and cost, is still impossible without mathematical models of the private components of this process. As the components (economic, informational, labor, etc.) aren’t isomorphic in qualitative and essential plans, it is advisable to carry out forecasting and performance assessments according to individual parameters. At the first motivational stage, there is the development of the knowledge component of pedagogical skills, which is determined by the need for future teachers to develop physical culture of the system of basic pedagogical knowledge and skills for future professional activity in the professional environment. The purpose of the second stage of the activity formation of the social competence of future service specialists is to develop the skills of perception and understanding of the emotional state of the opponent in a critical situation; selection of basic strategies of behavior in different situations, solution of conflict situations and conditions of their use in a professional environment. The third stage is the reflection stage. We highlighted this stage because the development of pedagogical skills involves the presence of reflection in a student, due to which he sees himself and other subjects of interaction in various situations; selects means and methods to resolve or prevent conflicts. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | різнорівневі аспекти | ua |
dc.subject | перевершення результатів | ua |
dc.subject | мотиваційний етап | ua |
dc.subject | соціальна компетентність | ua |
dc.subject | рефлексія студента | ua |
dc.subject | суб’єкти взаємодії | ua |
dc.subject | разноуровневые аспекты | ua |
dc.subject | превышение результатов | ua |
dc.subject | мотивационный этап | ua |
dc.subject | социальная компетентность | ua |
dc.subject | рефлексия студента | ua |
dc.subject | субъекты взаимодействия | ua |
dc.subject | multi-level aspects | ua |
dc.subject | excess of results | ua |
dc.subject | motivational stage | ua |
dc.subject | social competence | ua |
dc.subject | student reflection | ua |
dc.subject | subjects of interaction | ua |
dc.title | Система втілення багатоаспектного підходу в підвищенні педагогічної майстерності | ua |
dc.title.alternative | Система воплощения многоаспектного подхода в повышения педагогического мастерства | ua |
dc.title.alternative | The implementing system of a multidimensional approach to improving pedagogical excellence | ua |
dc.type | Article | ua |