Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінка компетентності студентів щодо викладання фізичної культури в інклюзивних класах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Форостян, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-30T09:59:18Z
dc.date.available 2021-03-30T09:59:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Форостян О. І. Оцінка компетентності студентів щодо викладання фізичної культури в інклюзивних класах / О. І. Форостян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск 39. – C. 115-120. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 19.2020.39.16 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33615
dc.description.abstract Одним з пріоритетних напрямків роботи нової української школи є професійна підтримка вчителів в інклюзії. Ми розробили методику оцінки готовності студентів до викладання дисципліни “фізична культура” в інклюзивних класах та перевірили на практиці її ефективність. Означена методика включала: тестові завдання для оцінки рівня теоретичної підготовки студентів, роботу зі складання анамнезу дитини, складання індивідуальної програми фізичного виховання дитини із сенсорними вадами в інклюзивному середовищі. Застосування нашої методики оцінки показало, що вона дозволяє більш диференційовано і ретельно оцінити рівень готовності студентів до подальшої роботи з фізичного виховання у інклюзивних класах. Рівень якість і успішність підготовки студентів експериментальної групи виявились вищими ніж у студентів контрольної.Одним з пріоритетних напрямків роботи нової української школи є професійна підтримка вчителів в інклюзії. Ми розробили методику оцінки готовності студентів до викладання дисципліни “фізична культура” в інклюзивних класах та перевірили на практиці її ефективність. Означена методика включала: тестові завдання для оцінки рівня теоретичної підготовки студентів, роботу зі складання анамнезу дитини, складання індивідуальної програми фізичного виховання дитини із сенсорними вадами в інклюзивному середовищі. Застосування нашої методики оцінки показало, що вона дозволяє більш диференційовано і ретельно оцінити рівень готовності студентів до подальшої роботи з фізичного виховання у інклюзивних класах. Рівень якість і успішність підготовки студентів експериментальної групи виявились вищими ніж у студентів контрольної. ua
dc.description.abstract Одним из приоритетных направлений работы новой украинской школы является профессиональная поддержка учителей в инклюзии. В статье представлена разработанная нами методика оценки готовности студентов к преподаванию дисциплины "физическая культура" в инклюзивных классах и результаті провеки на практике ее эффективности. Данная система включает: тестовые задания для оценки уровня теоретической подготовки студентов, работу по составлению анамнеза ребенка, составление индивидуальной программы физического воспитания ребенка с сенсорными нарушениями в инклюзивном среде. Практическое применение нашей методики оценки показало, что она позволяет более дифференцированно и тщательно оценить уровень готовности студентов к дальнейшей работе по физическому воспитанию в инклюзивных классах. В процессе применения на практике нашей методики студенты экспериментальной группы получали практические навыки по составлению индивидуальной программы физического развития ребенка с нарушениями сенсорного развития. Качество и успешность подготовки студентов экспериментальной группы оказались выше, чем у студентов контрольной. Применение указанной методики также позволяет существенно экономить время преподавателя и может с усехом применяться в условиях дистанционного обучения. ua
dc.description.abstract One of the priority areas of work for the new Ukrainian school is professional support for teachers in inclusion. The article presents the methodology for assessing the readiness of students to teach the discipline "physical culture" in inclusive classes, developed by us, and results its effectiveness in practice. This methodology include: test tasks for assessing the level of theoretical training of students, work on drawing up a child's history, drawing up an individual program of physical education for a child with sensory impairments in an inclusive environment. The practical application of our assessment methodology has shown that it allows a more differentiated and thorough assessment of the level of students' readiness for further work in physical education in inclusive classes. Our proposed assessment of the student's ability to teach physical education lessons in inclusive classes is comprehensive and allows us to assess all aspects of its preparation and, above all, identify areas for further self-improvement in the process of further work by teachers and in the process of professional development. The level of quality and success of training students in the experimental group turned out to be higher than that of students in the control group. In the process of testing, the students of the experimental group received practical skills in drawing up an individual program for the physical development of a child with sensory development disorders. The use of this methodology also allows you to significantly save the teacher's time and it can be used in distance learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject оцінка ua
dc.subject діти з сенсорними порушеннями ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject оценка ua
dc.subject дети с сенсорными нарушениями ua
dc.subject physical education ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject assessment ua
dc.subject children with sensory impairments ua
dc.subject.classification 371.9+305.908.161+305.908.162+613.7 ua
dc.title Оцінка компетентності студентів щодо викладання фізичної культури в інклюзивних класах ua
dc.title.alternative Оценка компетентности студентов в преподавании физической культуры в инклюзивных класах ua
dc.title.alternative Assessment of the competence of students in teaching physical education in inclusive classes ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу