Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Позднякова, Олена Леонтіївна
dc.date.accessioned 2021-03-30T09:45:08Z
dc.date.available 2021-03-30T09:45:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Позднякова О. Л. Модель структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу / О. Л. Позднякова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск 39. – C. 98-108. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 19.2020.39.14 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33613
dc.description.abstract У статті описано процес розробки моделі структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Для цього автором було розкрито суть концепту «кадрове забезпечення», здійснено теоретичний аналіз проблеми визначення структури кадрового забезпечення у науковій літературі. На основі отриманої інформації було розроблено модель структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу, яка включає такі компоненти: цільовий, функціональний, організаційний. Автором розкрито зміст кожного із компонентів. Сформульовані компоненти дозволять підібрати діагностичний інструментарій щодо визначення якості кадрового забезпечення функціонування виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. ua
dc.description.abstract В статье описан процесс разработки модели структуры кадрового обеспечения воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения. Для этого автором было раскрыто суть концепта «кадровое обеспечение», осуществлен теоретический анализ проблемы определения структуры кадрового обеспечения в научной литературе. На основе полученной информации была разработана модель структуры кадрового обеспечения воспитательной системы образовательно-реабилитационного заведения, которая включает следующие компоненты: целевой, функциональный, организационный. Автором раскрыто содержание каждого из компонентов. Сформулированные компоненты позволят подобрать диагностический инструментарий для определения качества кадрового обеспечения функционирования воспитательной системы образовательно- реабилитационного учреждения. ua
dc.description.abstract The article describes the process of developing a model of staffing structure of the educational system in an educational and rehabilitation institution. To achieve this, the author revealed the essence of the concept of "staffing", carried out a theoretical analysis of the problem of determining the structure of staffing in the academic publications. Based on the information obtained, a model of the staffing structure of the educational system in an educational and rehabilitation institution was developed, which includes the following components: target, functional, organizational. Thus, the target component represents the purpose of staffing the educational system in an educational and rehabilitation institution; the functional component comprises the content of personnel activities aimed at ensuring the implementation of the purpose of the educational system in an educational and rehabilitation institution; the organizational component is actualized by solving the main tasks of staffing the educational system in an educational and rehabilitation institution (such as selection, hiring, placement; assessment of employees’ labor potential; remuneration and motivation; mentoring and consulting; human resources development; supervision; education and provision of labor discipline in personnel training, professional training and professional development; improvement of working conditions; identification and adjustment of moral and psychological microclimate within a team; termination of employment) and presupposes the presence of contractors and managerial stuff (specialists who carry out the educational process in direct contact with children ; specialists whose subject of activity is academic and methodological support of the educational process and personnel involved in the educational process of an educational and rehabilitation institution; persons holding administrative positions; specialists in particular fields). The formulated components will allow to select diagnostic tools for determining the quality of staffing for the functioning of the educational system in an educational and rehabilitation institution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітньо-реабілітаційний заклад ua
dc.subject виховна система ua
dc.subject діти з обмеженими можливостями здоров’я ua
dc.subject кадри ua
dc.subject кадрове забезпечення ua
dc.subject система кадрового забезпечення ua
dc.subject виховний процес ua
dc.subject образовательно-реабилитационное учреждение ua
dc.subject воспитательная система ua
dc.subject дети с ограниченными возможностями здоровья ua
dc.subject кадровое обеспечение ua
dc.subject система кадрового обеспечения ua
dc.subject воспитательный процесс ua
dc.subject educational and rehabilitation institution ua
dc.subject educational system ua
dc.subject children with disabilities ua
dc.subject staffing system ua
dc.subject educational process ua
dc.subject.classification 376.091.12 ua
dc.title Модель структури кадрового забезпечення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу ua
dc.title.alternative Модель структуры кадрового обеспечения воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения ua
dc.title.alternative Model of staffing structure of educational system in educational and rehabilitation institution ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу