Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розуміння геометричного матеріалу учнями з порушеннями слуху початкових класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Губар, Світлана Юріївна
dc.date.accessioned 2021-03-29T13:27:10Z
dc.date.available 2021-03-29T13:27:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Губар С. Ю. Особливості розуміння геометричного матеріалу учнями з порушеннями слуху початкових класів / С. Ю. Губар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск 39. – C. 40-47. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 19.2020.39.06 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33600
dc.description.abstract Готуючи учнів до практичної діяльності, школа має озброїти дітей з порушеннями слуху не лише поняттям про число та встановлювати кількісні співвідношення, а й розвивати геометричні уявлення, які є засобом розвитку просторової уяви учнів і виховання логічного мислення. Експериментально доведено, що в дітей із слуховою депривацією формування первісних геометричних понять ускладнюється через обмеження їхнього загального досвіду та недорозвинення мовлення. У нашому дослідженні розроблено підходи до визначення рівня володіння геометричним матеріалом учнями з порушеннями слуху початкових класів. ua
dc.description.abstract Готовя учащихся к практической деятельности, школа должна вооружить детей с нарушениями слуха не только понятием о числе и устанавливать количественные соотношения, но и развивать геометрические представления, которые являются средством развития пространственного воображения учащихся и воспитания логического мышления. Экспериментально доказано, что у детей со слуховой депривацией формирование первоначальных геометрических понятий осложняется из-за ограничения их общего опыта и недоразвития речи. В нашем исследовании разработаны подходы к определению уровня владения геометрическим материалом учащимися с нарушениями слуха начальных классов. ua
dc.description.abstract In preparing students for practical activities, the school should equip children with hearing impairments not only with the concept of number and establish quantitative relationships, but also to develop geometric representations, which are a means of developing students' spatialimagination and education of logical thinking. It has been experimentally proventhatin children with hearing impairments the formation of primitive geometric concepts is complicated by the limitation of their general experience and under development of speech. In our study, we developed approaches determining the level of mastery of geometric material by students with hearing impairments in primary school. Mastering the skills of orientation in time and space, knowledge of the properties of geometric shapes will allow students to solve further life-practical problems. However, mastering geometric material causes great difficulties for students with hearing impairments. The purpose of our article was to study the understanding of geometric material by students with hearing impairments in primary school in a special correctional training. Peculiarities of understanding geometric material by students with hearing impairments will allow to really design the educational process of mastering mathematical material taking into account the compensatory-correctional component. The study showed that children with hearing impairments who completed all the proposed tasks in full were not identified. Fourth-grade students with hearing impairments have geometric knowledge, skills and abilities at intermediate and low levels. We believe that the development of interesting types of work related to the study of geometric material by students with hearing impairments in primary school will help them develop mathematical abilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject розуміння ua
dc.subject геометричні поняття ua
dc.subject діти з порушеннями слуху ua
dc.subject просторова уява ua
dc.subject рівень володіння ua
dc.subject понимание ua
dc.subject геометрические понятия ua
dc.subject дети с нарушением слуха ua
dc.subject пространственное воображение ua
dc.subject уровень владения ua
dc.subject understanding ua
dc.subject geometric concepts ua
dc.subject children with hearing impairments ua
dc.subject spatialimagination ua
dc.subject level of mastery ua
dc.subject.classification 376.3.091.212-056.263 ua
dc.title Особливості розуміння геометричного матеріалу учнями з порушеннями слуху початкових класів ua
dc.title.alternative Особенности понимания геометрического материала учащимися с нарушениями слуха начальных классов ua
dc.title.alternative Features of understanding of geometric material by students with hearing impairments in pr imary grades ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу