Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток колективного лідерства в богословській освіті у пострадянському протестантизмі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синій, В. С.
dc.date.accessioned 2021-03-23T12:20:21Z
dc.date.available 2021-03-23T12:20:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Синій, В. С. Розвиток колективного лідерства в богословській освіті у пострадянському протестантизмі / В. С. Синій // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 29 (12). – С. 81-92. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.29(12)-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33498
dc.description.abstract В цілому на етапі виникнення євангельських семінарій в Україні та інших країнах служіння акредитаційної асоціації ЄААА вплив західних організацій на формування опікунських рад або інших управлінських рад був виразним і значним. Найчастіше він не був прямим, а опосередкованим – через національних лідерів, які в процесі навчання або досвіду роботи зіткнулися з такою моделлю керівництва. Після 25 років розвитку й осмислення колегіального керівництва, можемо підсумувати, що опікунські ради стали природним органом управління для теологічних ЗВО в Україні, однак вони не зайняли проактивної позиції в усіх навчальних закладах і далеко не всі стали самостійними і повністю національними. ua
dc.description.abstract In general, at the stage of the emergence of evangelical seminaries in Ukraine and other countries of the EAAA accreditation association, the influence of Western organizations on the formation of boards of trustees or other governing boards was clear and significant. Most often, it was not direct, but indirect - through national leaders who in the process of learning or work experience encountered such a model of leadership. After 25 years of development and understanding of collegial leadership, we can conclude that boards of trustees have become a natural governing body for theological universities in Ukraine, but they have not taken a proactive position in all educational institutions and not all have become independent and fully national. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject богословська освіта ua
dc.subject форми богословської освіти ua
dc.subject зміст богословської освіти ua
dc.subject соціальне покликання теології ua
dc.subject теорії про церковні і науково-освітні спільноти ua
dc.subject theological education ua
dc.subject forms of theological education ua
dc.subject the content of theological education ua
dc.subject the social vocation of theology ua
dc.subject theories of church and scientific-educational communities ua
dc.subject.classification 261 ua
dc.title Розвиток колективного лідерства в богословській освіті у пострадянському протестантизмі ua
dc.title.alternative Development of collective leadership in theological education in post-soviet protestantism ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу