Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кухар, Людмила Олександрівна
dc.contributor.author Тарасенко, О. О.
dc.date.accessioned 2021-03-23T12:14:17Z
dc.date.available 2021-03-23T12:14:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кухар, Л. О. Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО / Л. О. Кухар, О. О. Тарасенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 29 (12). – С. 47-57. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.29(12)-5. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33495
dc.description.abstract Наразі заклади вищої освіти змушені були організовувати проведення підсумкової атестації випускників з використання дистанційних форм, що в свою чергу ставить питання про якість інструментів оцінювання. Форму- вання банку каліброваних тестових завдань, дає можливість на підсумковому тестуванні отримати надійні та валідні результати. Для його створення передбачається використання підходів сучасної теорії тестів. ua
dc.description.abstract Last time higher education institutions have had to organize a remote final examination for graduated students that consequently raises an issue about the quality of this evaluation. Calibrated item banks can provide capabilities to improve this quality. Formative assessment for its part can be a good approach for creating an item bank. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject тестове завдання ua
dc.subject тестування ua
dc.subject банк тестових завдань ua
dc.subject каліброване завдання ua
dc.subject якірне завдання ua
dc.subject процедура урівнювання ua
dc.subject формувальне оцінювання ua
dc.subject підсумкове оцінювання ua
dc.subject test task ua
dc.subject testing ua
dc.subject bank of test tasks ua
dc.subject calibrated task ua
dc.subject anchor task ua
dc.subject equalization procedure ua
dc.subject formative assessment ua
dc.subject summative assessment ua
dc.subject.classification 378.091.26/27 ua
dc.title Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО ua
dc.title.alternative Theoretical aspects of using test control for conducting summative certification of university students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу