Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія єдності знань, компетентностей і цінностей в новій українській школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимчук, О. І.
dc.date.accessioned 2021-03-23T12:12:22Z
dc.date.available 2021-03-23T12:12:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Якимчук, О. І. Філософія єдності знань, компетентностей і цінностей в новій українській школі / О. І. Якимчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 29 (12). – С. 36-46. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.29(12)-4. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33494
dc.description.abstract В статті доведено гостру необхідність подолання розриву між когнітивною, аксіологічною та праксеологічною функцією освіти. Такий розрив доволі міцно вкоренився у вітчизняній педагогічній практиці через потужну традицію домінування знаннєво- інформаційної парадигми в освіті. Компетентнісний підхід в освіті покликаний забезпечити втілення таких педагогічних принципів, на основі яких дитині чи молодій людині прищеплювалось би глибинне психологічне відчуття та раціональне усвідомлення того, що знання має бути ціннісно забарвлене і придатне до практичного, життєвого, творчого використання. Насамперед, в навчально-виховному процесі Нової української школи мають реалізову- ватися загальнокультурні, загально- цивілізаційні компетентності, необхідні для повноцінної життє- діяльності в сучасному світі. ua
dc.description.abstract The article proves the urgent need to bridge the gap between education's cognitive, axiological, and praxeological function. Such a gap is quite firmly rooted in domestic pedagogical practice due to the strong tradition of the dominance of the knowledge and information paradigm in education. The competence approach in education is designed to ensure the implementation of such pedagogical principles. A child or young person would be instilled with a deep psychological sense and rational awareness that knowledge should be value-based and suitable for practical, vital, creative use. First of all, in the new school's educational process, the general cultural, general civilizational competencies necessary for full-fledged life in the modern world must be realized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject людина ua
dc.subject освіта ua
dc.subject компетентності ua
dc.subject знання ua
dc.subject цінності ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject творчість в освіті ua
dc.subject світогляд ua
dc.subject human ua
dc.subject education ua
dc.subject competencies ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject values ua
dc.subject New Ukrainian School ua
dc.subject creativity in education ua
dc.subject worldview ua
dc.subject.classification 130.2:37 ua
dc.title Філософія єдності знань, компетентностей і цінностей в новій українській школі ua
dc.title.alternative Philosophy of the unity of knowledge, competencies, and values of the new Ukrainian school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу