Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти як наукова проблема

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Друзенко, І. О.
dc.date.accessioned 2021-03-22T13:21:40Z
dc.date.available 2021-03-22T13:21:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Друзенко, І. О. Розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти як наукова проблема / І. О. Друзенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 71-75. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33448
dc.description.abstract У статті представлено результати категоріально-понятійного аналізу проблеми розвитку комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. Здійснено теоретичний аналіз означеної проблеми у філософській, педагогічній, лінгводидактичній, методичній, психологічній літературі. Визначено зміст та сутність базових понять дослідження: «компетентність», «професійна компетентність», «мовно-комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність педагогічних працівників», «розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників», «розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти», «комунікація». ua
dc.description.abstract The article presents the results of categorical and conceptual analysis of the problem of development of communicative competence of teachers in the system of postgraduate education. Theoretical analysis of the specified problem in philosophical, pedagogical, linguodidactic, methodical, psychological literature is carried out. The content and essence of the basic concepts of the research are determined: «competence», «professional competence», «linguistic-communicative competence», «communicative competence», «communicative competence of a teacher», «development of communicative competence of a teacher», «development communicative competence of a teacher in the system of postgraduate education», «communication». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject мовно-комунікативна компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність педагогічних працівників ua
dc.subject розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників ua
dc.subject розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників в системі післядипломної освіти ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject language-communicative competence ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject communicative competence of a teacher ua
dc.subject development of communicative competence of a teacher ua
dc.subject development of communicative competence of a teacher in the system of postgraduate education ua
dc.subject communication ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Розвиток комунікативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти як наукова проблема ua
dc.title.alternative Development of communicative competence of pedagogical workers in the system of postgraduate education as a scientific problem ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics