Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

"Внутрішня" педагогічна практика у трансформації сучасних концептуальних підходів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коноваленко, Юрій Васильович
dc.date.accessioned 2021-03-05T13:33:37Z
dc.date.available 2021-03-05T13:33:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Коноваленко, Ю. В. "Внутрішня" педагогічна практика у трансформації сучасних концептуальних підходів / Ю. В. Коноваленко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9-10 : IV Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 71-75. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33366
dc.description.abstract В статті подано авторську концепцію внутрішньої педагогічної практики студентів старших курсів педагогічних вищих навчальних закладів. Вона створює нові, більш широкі можливості для гармонічного, поглибленного розвитку професійних вмінь, навичок та компетенцій, яких в наш час бракує випускникам університетів. Паралельно з цим застосування внутрішньої практики зменшує навантаження на професорсько-викладацький склад вищих навчальних закладів. Цей метод також може вплинути на підняття рівню індивідуальних і самостійних занять. Внтурішня практика збільшує можливості використання тьюторських технологій. ua
dc.description.abstract В статье представлена авторская концепция внутренней педагогической практики студентов старших курсов педагогических вузов. Она создает новые, более широкие возможности для гармоничного и углубленного развития профессиональных умений, навыков и компетенций, которых в наше время по словам выпускников университетов не хватает. Параллельно с этим применение внутренней практики уменьшает нагрузку на профессорско-преподавательский состав высших учебных заведений. Этот метод также может повлиять на повышение уровня качества и разнообразия индивидуальных и самостоятельных занятий. Внутренняя практика увеличивает возможности использования тьюторских технологий. ua
dc.description.abstract The article presents the author’s concept of interior teaching practice for undergraduate students of pedagogical universities. The teaching practice creates new and better opportunities for harmonious and in-depth development of professional skills and competencies which are currently in demand by the graduates. At the same time, the use of internal practice reduces the load on the faculty. This method may also affect the improvement of the quality and diversity of individual and independent studies. Interior teaching practice increases the range of applications of tutorship technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject вміння ua
dc.subject навики ua
dc.subject тьюторство ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject педагогическая практика ua
dc.subject компетенции ua
dc.subject умения ua
dc.subject навыки ua
dc.subject самостоятельная работа ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject competencies ua
dc.subject skills ua
dc.subject tutorship ua
dc.subject independent studies ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title "Внутрішня" педагогічна практика у трансформації сучасних концептуальних підходів ua
dc.title.alternative Внутренняя педагогическая практика в трансформации современных концептуальных подходов ua
dc.title.alternative The interior pedagogical practice in the transformation of modern conceptual approaches ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу