Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Державний стандарт як засіб формування єдиного освітнього простору в умовах автономізації ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кіт, Г. Г.
dc.date.accessioned 2021-03-05T13:30:17Z
dc.date.available 2021-03-05T13:30:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кіт, Г. Г. Державний стандарт як засіб формування єдиного освітнього простору в умовах автономізації ВНЗ / Г. Г. Кіт // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9-10 : IV Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 60-66. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33364
dc.description.abstract Державний стандарт як нормативна база функціонування вищої освіти є засобом формування єдиного освітнього простору вищих навчальних закладів в умовах їх автономізації, оскільки визначає межі самостійності суб’єктів навчального процесу, їх академічних свобод. ua
dc.description.abstract Государственный стандарт как нормативная база функционирования высшего образования есть средством формирования единого образовательного пространства высших учебных заведений в условиях их автономизации, поскольку определяет границы самостоятельности субъектов учебного процесса, их академических свобод. ua
dc.description.abstract The reforming of Ukrainian higher education require a balance between the autonomy measure and government regulation of the studying process. Higher education improving is not possible without the use of tools and methods of standardization insofar as a normative framework for the functioning of the education is standards system. The creation of modern standards for higher education, designed for the future, the most important task of education quality assurance. Standardization is considered by researchers as sufficiently broad philosophical, educational, social, economic category. Particular attention is paid to standards in higher education. The standardization process provides the optimal balance between public education component, which is determined by the standards, and differentiated academic disciplines, that reflect the components of particular university. Thus, the state standards are the means of forming a united educational space n conditions of university autonomy as far as they define the boundaries of the educational process independence, the academic freedom of education subjects. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject стандартизація ua
dc.subject освітні стандарти ua
dc.subject державний стандарт вищої освіти ua
dc.subject автономізація ВНЗ ua
dc.subject стандартизация ua
dc.subject образовательные стандарты ua
dc.subject государственный стандарт высшего образования ua
dc.subject автономизация высших учебных заведений ua
dc.subject standardization ua
dc.subject educational standards ua
dc.subject state standard of higher education ua
dc.subject university autonomy ua
dc.subject.classification 006.44:37(477)]:378.4 ua
dc.title Державний стандарт як засіб формування єдиного освітнього простору в умовах автономізації ВНЗ ua
dc.title.alternative Государственный стандарт как средство формирования единого образовательного пространства в условиях автономизации высших учебных заведений ua
dc.title.alternative State standards as means of united educational space in conditions of university autonomy ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу