Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тенденції розвитку підручникотворення в початковій освіті в перше десятиліття державної незалежності України (1991–2001)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриленко, Т. Л.
dc.contributor.author Розлуцька, Г. М.
dc.date.accessioned 2021-02-02T14:40:43Z
dc.date.available 2021-02-02T14:40:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гавриленко, Т. Л. Тенденції розвитку підручникотворення в початковій освіті в перше десятиліття державної незалежності України (1991–2001) / Т. Л. Гавриленко, Г. М. Розлуцька // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 27 (10). – С. 37-49. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.27(10)-4. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33105
dc.description.abstract Здійснений аналіз навчальних книжок, виданих у перше десятиліття незалежної України, дав змогу визначити такі тенденції у розвитку підручникотворення в початковій освіті: перегляд змістового наповнення підручників з огляду на принципи дитиноцентризму, національної спрямованості, гуманізації; розроблення нового покоління навчальної літератури українськими авторами; підготовка єдиних навчальних книжок для трирічної та чотирирічної початкової школи; створення нових типів підручників і навчальних посібників – альтернативних, дворівневих, інтегрованих, загальнорозвивального характеру; запровадження їх апробації та проходження процедури “грифування”. Поряд із позитивними тенденціями в розвитку підручникотворення в початковій освіті зазначимо й негативні: поглиблення проблеми видання навчальної літератури, вчасного забезпечення нею молодших школярів, підготовка навчальної літератури малопрофесійними авторами, повернення оплати за користування підручниками. ua
dc.description.abstract The analysis of educational books published in the first decade of independent Ukraine allowed us to determine the following trends in the development of textbook creation in primary education: revision of the content of textbooks taking into account the principles of child-centrism, National Orientation, humanization; development of a new generation of educational literature by Ukrainian authors; preparation of unified educational books for three-year and four-year primary schools; creation of new types of textbooks and manuals – alternative, two-level, integrated, general development in nature; introduction of their testing and passing the "stamp" procedure. Along with positive trends in the development of textbook-making in primary education, we also note negative ones: deepening the problem of publishing educational literature, providing it to younger schoolchildren in a timely manner, preparing educational literature by low-professional authors, and returning payment for using textbooks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject розвиток підручникотворення ua
dc.subject початкова освіта ua
dc.subject тенденції ua
dc.subject Україна ua
dc.subject textbook creation ua
dc.subject primary education ua
dc.subject trends ua
dc.subject Ukraine ua
dc.subject.classification 37.031:373.3(09)(477)“1991–2001” ua
dc.title Тенденції розвитку підручникотворення в початковій освіті в перше десятиліття державної незалежності України (1991–2001) ua
dc.title.alternative Trends in the development of textbook creation in the primary education in the first decade of state independence of Ukraine (1991–2001) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу