ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гавриленко, Т. Л. | |
dc.contributor.author | Розлуцька, Г. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T14:40:43Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T14:40:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гавриленко, Т. Л. Тенденції розвитку підручникотворення в початковій освіті в перше десятиліття державної незалежності України (1991–2001) / Т. Л. Гавриленко, Г. М. Розлуцька // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 27 (10). – С. 37-49. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.27(10)-4. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33105 | |
dc.description.abstract | Здійснений аналіз навчальних книжок, виданих у перше десятиліття незалежної України, дав змогу визначити такі тенденції у розвитку підручникотворення в початковій освіті: перегляд змістового наповнення підручників з огляду на принципи дитиноцентризму, національної спрямованості, гуманізації; розроблення нового покоління навчальної літератури українськими авторами; підготовка єдиних навчальних книжок для трирічної та чотирирічної початкової школи; створення нових типів підручників і навчальних посібників – альтернативних, дворівневих, інтегрованих, загальнорозвивального характеру; запровадження їх апробації та проходження процедури “грифування”. Поряд із позитивними тенденціями в розвитку підручникотворення в початковій освіті зазначимо й негативні: поглиблення проблеми видання навчальної літератури, вчасного забезпечення нею молодших школярів, підготовка навчальної літератури малопрофесійними авторами, повернення оплати за користування підручниками. | ua |
dc.description.abstract | The analysis of educational books published in the first decade of independent Ukraine allowed us to determine the following trends in the development of textbook creation in primary education: revision of the content of textbooks taking into account the principles of child-centrism, National Orientation, humanization; development of a new generation of educational literature by Ukrainian authors; preparation of unified educational books for three-year and four-year primary schools; creation of new types of textbooks and manuals – alternative, two-level, integrated, general development in nature; introduction of their testing and passing the "stamp" procedure. Along with positive trends in the development of textbook-making in primary education, we also note negative ones: deepening the problem of publishing educational literature, providing it to younger schoolchildren in a timely manner, preparing educational literature by low-professional authors, and returning payment for using textbooks. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | розвиток підручникотворення | ua |
dc.subject | початкова освіта | ua |
dc.subject | тенденції | ua |
dc.subject | Україна | ua |
dc.subject | textbook creation | ua |
dc.subject | primary education | ua |
dc.subject | trends | ua |
dc.subject | Ukraine | ua |
dc.subject.classification | 37.031:373.3(09)(477)“1991–2001” | ua |
dc.title | Тенденції розвитку підручникотворення в початковій освіті в перше десятиліття державної незалежності України (1991–2001) | ua |
dc.title.alternative | Trends in the development of textbook creation in the primary education in the first decade of state independence of Ukraine (1991–2001) | ua |
dc.type | Article | ua |