Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фoрмувaння здоров’язбережувальної компетентності студентів у процесі фізичного виховання засобами дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Король, О. С.
dc.contributor.author Хрипач, А. Г.
dc.contributor.author Заліско, О. К.
dc.contributor.author Зелікова, Т. І.
dc.date.accessioned 2021-01-29T12:40:40Z
dc.date.available 2021-01-29T12:40:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Фoрмувaння здоров’язбережувальної компетентності студентів у процесі фізичного виховання засобами дистанційного навчання / О. С. Король, А. Г. Хрипач, О. К. Заліско, Т. І. Зелікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск 7 (127) 20. – C. 95-99. – DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.7(127).19 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33063
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі збереження й зміцнення здоров’я студентів. Визначено, що проблему покращання здоров’я студентської молоді неможливо розглядати поза контекстом фізичного виховання, яке є методом формування їхньої здоров’язбережувальної компетентності. Обґрунтовано, що якісним сервісом надання інформації та інструментом фoрмувaння здоров’язбережувальної компетентності у період епідемії коронавірусу є засоби дистанційного навчання, як інноваційної програмної технології. Установлено, що формування здоров’язбережувальної компетентності студентів засобами дистанційного навчання із фізичного виховання інтегрують: інформаційно-комунікаційну компетентність, технології навчання здоров’ю, оздоровчі технології, виховання культури здоров’я. Результатом формування здоров’язбережувальної компетентності у ході фізичного виховання засобами дистанційного навчання має стати розвиток потреби у студентів у фізичному самовдосконаленні, систематичних заняттях фізичною культурою та формування у них цінностей здорового способу життя. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме сохранения и укрепления здоровья студентов. Определено, что проблему улучшения здоровья студенческой молодежи невозможно рассматривать вне контекста физического воспитания, которое является методом формирования их здоровьязберегательной компетентности. Обосновано, что качественным сервисом предоставления информации и инструментом фoрмувaння здоровьязбережувальнои компетентности в период эпидемии коронавируса являються средства дистанционного обучения. Установлено, что формирование здоровьязберегательной компетентности студентов средствами дистанционного обучения по физическому воспитанию интегрируют: информационно-коммуникационную компетентность, технологии обучения здоровью, оздоровительные технологии, воспитание культуры здоровья. Результатом формирования здоровьязберегательной компетентности в ходе физического воспитания средствами дистанционного обучения должно стать развитие потребности у студентов в физическом самосовершенствовании, систематических занятиях физической культурой и формирования у них ценностей здорового образа жизни. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the topical problem of preserving and strengthening the health of students and testifies to the intersectoral nature of the research problem. It is determined that the problem of improving the health of young people cannot be considered outside the context of physical education, which as a function of general pedagogy is a method of forming their health-preserving competence. It is substantiated that the means of distance learning as an innovative software technology are a quality service of providing information and a tool for the formation of health competence during the coronavirus epidemic. The purpose of the work is to identify and substantiate the pedagogical foundations of the formation of health competence of students in the process of their physical education in higher education institutions by means of distance learning. Research methods: theoretical analysis, systematization, comparison of different views on the researched problem, generalization of data of scientific-methodical and special literature. The functioning of the distance learning environment is positioned as an important reserve for updating the educational process of physical education of students. It is justified that during quarantine you should not stop exercising. In such a situation, conscious independent work becomes of paramount importance. The final analysis established that the formation of health-preserving competence of students by means of distance learning in physical education integrates: information and communication competence, health education technology, health technologies, health culture education. It seems likely that in this process, the development of interest, skills and related special knowledge of health should be developed. The result of the formation of health-preserving competence in the course of physical education by distance learning should be the development of students' need for physical self-improvement, regular physical education, responsible and competent attitude to their health, the formation of healthy lifestyle values that will determine their behavior based on motivation to strengthen their health under harsh conditions of forced physical inactivity during training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студент ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject здоров’язбереження ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject засоби ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject карантин ua
dc.subject студент ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject здоровьязберегание ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject средства ua
dc.subject дистанционное обучение ua
dc.subject карантин ua
dc.subject student ua
dc.subject physical education ua
dc.subject health care ua
dc.subject competence ua
dc.subject means ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject quarantine ua
dc.subject.classification 378.016:796.894 ua
dc.title Фoрмувaння здоров’язбережувальної компетентності студентів у процесі фізичного виховання засобами дистанційного навчання ua
dc.title.alternative Формирование здоровьязберегательной компетентности студентов в процессе физического воспитания средствами дистанционного обучения ua
dc.title.alternative Formation of health and safety competence of students in the process of physical education by means of distance learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу