ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мозгова, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T08:17:00Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T08:17:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мозгова Н. Г. Постнекласичні трансформації в освіті : зміст та значення / Н. Г. Мозгова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 42 (55). – С. 160-166. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32959 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду проблем постнекласичної трансформації сучасної освіти й специфіки переходу до нового типу мислення – складного нелінійного мислення. Відображено специфіку сучасної кризи в науці, як гуманітарної революції, що розглядає духовні, інтелектуальні, психічні реалії і можливості людини як особливого стратегічного ресурсу. Здійснена спроба дослідити феномен нелінійного мислення, що формує здібності особистості адекватно сприймати, аналізувати, досягати поставленої мети у складному нелінійному, самоорганізованому світі. Доведено, що в сучасному освітньому процесі відбувається перегляд змісту соціальних ролей як учнів, так і вчителів, а також змінюється роль і функції навчального тексту як такого. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problems of post-non-classical transformation of modern education and the specifics of the transition to a new type of thinking – complex nonlinear thinking. The specifics of the current crisis in science are reflected as a humanitarian revolution that considers the spiritual, intellectual, mental realities and capabilities of man as a special strategic resource. An attempt is made to investigate the phenomenon of nonlinear thinking, which forms the ability of the individual to adequately perceive, analyze, and achieve the goal in a complex nonlinear, self-organized world. It has been proved that in the modern educational process a revision of the content of social roles of both students and teachers is taking place, as well as the role and functions of the educational text as such are changing. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | епоха біфуркації | ua |
dc.subject | гуманітарна революція | ua |
dc.subject | трансформація освіти | ua |
dc.subject | нелінійне мислення | ua |
dc.subject | інноваційні якості особистості | ua |
dc.subject | bifurcation era | ua |
dc.subject | humanitarian revolution | ua |
dc.subject | transformation of education | ua |
dc.subject | nonlinear thinking | ua |
dc.subject | innovative personality traits | ua |
dc.subject.classification | 37.013.73 - 044.922 | ua |
dc.title | Постнекласичні трансформації в освіті:зміст та значення | ua |
dc.title.alternative | Post-non-classical transformations in education: content and significance | ua |
dc.type | Article | ua |