Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інновації в практичній складовій підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності у дитячо-юнацькому туризмі: практичний досвід

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скрипченко, І. Т.
dc.date.accessioned 2021-01-26T08:00:07Z
dc.date.available 2021-01-26T08:00:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Скрипченко, І. Т. Інновації в практичній складовій підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності у дитячо-юнацькому туризмі : практичний досвід / І. Т. Скрипченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 399-405. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32951
dc.description.abstract Даними літературних джерел та особистих результатів практичного досвіду підтверджено те, що заклади вищої освіти в останні роки активно впроваджують сучасні інноваційні технології для підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до професійної діяльності у сфері дитячо-юнацького туризму. Представлено авторське бачення структури практичної підготовки, яка складається з таких взаємопов’язаних між собою структурних елементів, як зміст підготовки; наукові підходи до викладання практичної підготовки; принципи, засоби форми та методи, а також критеріїв її оцінювання, яку пропонується використовувати у підготовці фахівців для сфери дитячо-юнацького туризму, з акцентуванням на застосуванні різного роду інновацій. Запропоновано впровадження інноваційних технологій при практичному опануванні основ спортивного туризму, спортивного орієнтування, геокешингу, скелелазіння, що сприяють модернізації навчального процесу та підвищенню якості професійної підготовки майбутніх фахівців. ua
dc.description.abstract Данными литературных источников и результатами личного практического опыта подтверждено то, что в последние годы высшие учебные заведения активно внедряют современные инновационные технологии для подготовки будущих специалистов по физической культуре и спорту к профессиональной деятельности в сфере детско-юношеского туризма. Представлено авторское видение структуры практической подготовки, которая состоит из следующих взаимосвязанных между собой структурных элементов, таких как: содержание подготовки; научные подходы к преподаванию практической подготовки; принципы, средства, формы и методы, а также критерии ее оценки, которые предлагается использовать в подготовке специалистов для сферы детско-юношеского туризма, с акцентом на применении различного рода инноваций. Предложено внедрение инновационных технологий в процессе практического изучения основ спортивного туризма, спортивного ориентирования, геокешинга, скалолазания, которые способствуют модернизации учебного процесса и повышению качества профессиональной подготовки будущих специалистов. ua
dc.description.abstract Professional preparation specialists for children's-youth tourism, who can fully meet the high professional benchmarks of the 21st century is a complex and responsible task. Its refers to the rank of priority of ideals and national interests. An analysis of the literature and the results of personal practical experience have confirmed that universities are actively introducing modern innovative technologies to prepare future specialists in physical education and sports for professional activities in the field of children's-youth tourism tourism. The author’s vision of the structure of practical training is presented, which consists of the following interconnected structural elements, such as: the content of the training; scientific approaches to teaching practical training; principles, means, forms and methods, as well as the criteria for its assessment, which are proposed to be used in the training of specialists for the field of children's-youth tourism tourism, with an emphasis on the use of various kinds of innovations. The introduction of innovative technologies in the practical study of the basics of sports tourism, orienteering, geocaching, rock climbing, which contribute to the modernization of the educational process and improve the quality of professional training of future specialists, is proposed. Our experience show that the most effective in studying students is using are games and relays with elements of tourism, animation programs, use of climbing wall, use of Ropes course & team building and Ropes course (tie-park). Thus, the use of various in novative technologies in the practical training of specialists for the tourism sector can improve professional competencies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject практична підготовка ua
dc.subject структура ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject дитячо-юнацький туризм ua
dc.subject практическая подготовка ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject инновационные технологии ua
dc.subject специалист ua
dc.subject детско-юношеский туризм ua
dc.subject practical training ua
dc.subject structure ua
dc.subject professional training ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject specialist ua
dc.subject children's-youth tourism ua
dc.subject.classification 378.1:796 ua
dc.title Інновації в практичній складовій підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності у дитячо-юнацькому туризмі: практичний досвід ua
dc.title.alternative Инновации в практической составляющей подготовки будущих специалистов к профессиональной деятельности в детско-юношеском туризме: практический опыт ua
dc.title.alternative Innovations in the practical component of preparing future specialists for professional activities in children's-youth tourism: practical experience ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу