Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-практична підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Токар, Любов Петрівна
dc.contributor.author Шевченко, Людмила Станіславівна
dc.date.accessioned 2021-01-20T13:33:09Z
dc.date.available 2021-01-20T13:33:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Токар Л. П. Теоретико-практична підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі / Л. П. Токар, Л. С. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 160-163. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.35 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32925
dc.description.abstract Висвітлюються основні засади змісту теоретичної та практичної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі. Проаналізовано специфіку впровадження інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано проблему підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі. Розкрито програмно-методичний супровід змісту дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами. У статті подано аналіз Базового компонента дошкільної освіти в Україні, у якому розкрито основні освітні лінії, за якими відбуваються навчання та виховання дітей дошкільного віку у всіх закладах дошкільної освіти незалежно від типів і форм підпорядкування. Оцінено можливості для формування професійної готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до організації освітнього процесу з дітьми дошкільного віку в інклюзивному освітньому середовищі. На основі аналізу освітніх стандартів виявлено причини, що сприяють цілісному формуванню професійної готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано використання інтерактивних методів під час навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто проблемні питання організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти; використання інтерактивних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та особливості інклюзивного навчання в базових закладах. Розкрито класифікацію інтерактивних технологій за формами навчання, у яких вони реалізуються. Висвітлено актуальність використання інтерактивних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, зокрема в роботі з інклюзивною групою. Досліджено основні критерії під час відбору якісних мультимедійних розробок. ua
dc.description.abstract The article highlights the basic principles of the content of theoretical and practical training of future teachers of preschool education institutions for the implementation of interactive technologies in an inclusive educational environment. The specifics of the introduction of interactive technologies in the inclusive educational environment of preschool institutions are analyzed. The problem of preparation of future teachers of preschool institutions for the implementation of interactive technologies in an inclusive educational environment is described. The program-methodical support of the content of preschool education of children with special educational needs is revealed. The article presents an analysis of the Basic component of preschool education in Ukraine, which reveals the main educational lines along which the education and upbringing of preschool children in all preschool institutions, regardless of the types and forms of subordination. Opportunities for the formation of professional readiness of future teachers of preschool institutions to organize the educational process with preschool children in an inclusive educational environment are assessed. Based on the analysis of educational standards, the reasons that contribute to the holistic formation of professional readiness of future teachers of preschool education are identified. The use of interactive methods during the education of children with special educational needs is analyzed. The problematic issues of the organization of inclusive education in preschool education institutions are considered; the use of interactive technologies in working with children with special educational needs and features of inclusive education in basic institutions. The classification of interactive technologies according to the forms of education in which they are implemented is revealed. The relevance of the use of interactive technologies in the educational process of preschool education, in particular in working with an inclusive group. The main criteria for the selection of high-quality multimedia developments are studied. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивне освітнє середовище ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject електронний освітній ігровий ресурс ua
dc.subject мультимедійна презентація ua
dc.subject мультиплікаційний фільм ua
dc.subject inclusive educational environment ua
dc.subject interactive technologies ua
dc.subject electronic educational game resource ua
dc.subject multimedia presentation ua
dc.subject cartoon ua
dc.subject.classification 37.013:37.043.2-056.2/.3 ua
dc.title Теоретико-практична підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі ua
dc.title.alternative Combination of theoretical and practical training of future teachers of preschool education institutions for the implementation of interactive technologies in an inclusive educational environment ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу