Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смаковський, Юрій Васильович
dc.date.accessioned 2021-01-20T13:31:03Z
dc.date.available 2021-01-20T13:31:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Смаковський Ю. В. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання / Ю. В. Смаковський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 156-159. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.34 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32924
dc.description.abstract На тлі глобальних тривожних подій, що відбуваються у світі, мистецька освіта переживає період інтенсивної модернізації та інформатизації. Дослідження феномену дистанційного навчання у професійній освіті майбутніх учителів музичного мистецтва є метою статті. Автором освітлено можливості дистанційного навчання в системі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкрито теоретичні аспекти розвитку дистанційної освіти, зокрема її понятійний апарат. На підставі аналізу наукових джерел систематизовано тлумачення ключових понять дистанційної освіти, дистанційного навчання а також інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання. Розглянуто особливості використання дистанційних технологій, які входять у практику сучасного освітнього процесу. Представлено програмно-інструментальну платформу дистанційного навчання Moodle, її характеристику та шляхи використання в організації дистанційного навчання. Автором описано можливості й особливості організації навчання студентів із застосуванням системи дистанційного навчання Moodle, яка сприяє розвитку їхнього критичного мислення та творчості. Показано, що висока ефективність організації освітнього процесу досягається під час поєднання різних форм дистанційного навчання з традиційними формами навчання. Узагальнено досвід використання дистанційних освітніх технологій у роботі зі студентами-музикантами очної форми навчання, обґрунтовано поняття дистанційного супроводу освітнього процесу, виявлено переваги й окреслено проблеми використання електронних освітніх технологій в освітньому процесі. Зазначено програмні розробки, що застосовуються для ефективної взаємодії педагогів і майбутніх учителів музичного мистецтва. Доведено, що дистанційне навчання дає змогу організувати продуктивну самостійну роботу студента з оволодіння навчальними дисциплінами, сприяє формуванню професійних компетенцій, формуванню мобільності; сприяє формуванню гнучкого навчання на основі нових можливостей ІКТ; дає змогу забезпечити ефективний зворотний зв’язок. ua
dc.description.abstract Against the background of global disturbing events taking place in the world, art education is experiencing a period of intensive modernization and informatization. The study of a phenomenon of distance learning in the professional education of future teachers of music art is the purpose of the proposed article. In this article, the author highlights the possibilities of distance learning in the system of professional training of future teachers of music art. Theoretical aspects of the development of distance education in particular its conceptual apparatus are revealed. Based on the analysis of scientific sources, the interpretation of key concepts of distance education, distance learning and information and communication technologies of distance learning is systematized. Features of use of remote technologies which are a part of practice of modern educational process are considered. The software-tool platform of distance learning Moodle, its characteristics and ways of use in the organization of distance learning are presented. The author describes the possibilities and features of the organization of student learning using the distance learning system Moodle, which promotes the development of their critical thinking and creativity. It is shown that high efficiency of the organization of educational process is reached at a combination of various forms of distance learning with traditional forms of training. The experience of using distance educational technologies in working with students, the concept of distance support of the educational process is substantiated, the advantages and problems of using electronic educational technologies in the educational process are revealed. The software developments used for effective interaction of teachers and future teachers of music art are specified. It is proved that distance learning allows to organize productive independent work of the student on mastering of educational disciplines, promotes formation of professional competences, formation of mobility; promotes the formation of flexible learning based on new ICT opportunities; allows for effective feedback. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject дистанційна освіта ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології дистанційного навчання ua
dc.subject система дистанційного навчання “Moodle” ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва ua
dc.subject distance education ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject information and communication technologies of distance learning ua
dc.subject distance learning system ua
dc.subject Moodle system ua
dc.subject distance learning platform ua
dc.subject professional education ua
dc.subject future teachers of music art ua
dc.subject.classification 378.018.43:781.2:004.9 ua
dc.title Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання ua
dc.title.alternative Professional training of future teachers of music art in the conditions of distance learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу