ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скрипник, Надія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T13:28:09Z | |
dc.date.available | 2021-01-20T13:28:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Скрипник Н. І. Самостійна робота студентів гуманітарно-педагогічного коледжу як компонент освітнього процесу / Н. І. Скрипник // ауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи: зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 151-155. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.33 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32923 | |
dc.description.abstract | Розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, новітніх підходів у підготовці та проведенні занять із лінгводидактичних навчальних дисциплін, методи її ефективної організації як невіддільного складника в системі освітнього простору. Також розвідку присвячено важливості самостійної роботи студентів; розглядаються навички та здібності здобувачів освіти до самоосвіти, переваги та недоліки самостійної роботи. Основною метою дослідження є аналіз організації самостійної роботи студентів у закладі вищої освіти та її важливої ролі в системі професійно орієнтованої комунікативно-мовленнєвої підготовки майбутніх учителів. Зазначено, що нинішній розвиток освітньої діяльності спонукає та мотивує студентів до більш незалежного самостійного навчання, а правильна організація та контроль самостійної роботи студентів залежать від кваліфікації викладача, від його мотивації та бажання навчати. З’ясовано, що інформаційно-комунікаційні технології є підтримкою не лише для викладача, але й студентів. Викладачам ІКТ допомагають цікаво та доступно підготувати матеріали для проведення СРС, дають можливість інтегрувати всі види мовленнєвої діяльності, а студентам така організація самостійної роботи стане не лише неординарною, але й приверне їхню увагу й сприятиме поліпшенню академічної успішності, зростанню впевненості студентів у власних здібностях і потенціалі. Завдяки широкому вибору сучасних засобів можна створювати різні завдання, вправи на основі відео- та аудіоматеріалів, текстової та графічної інформації, ілюстрованого матеріалу. Акцентовано увагу на використанні найефективніших методів самостійної роботи студентів під час дистанційного навчання. Сучасний випускник повинен бути професійно мобільним, володіти самостійністю мислення, мовлення та гнучким менталітетом у розв’язанні складних завдань. Отже, здатність до компетентної, ефективної діяльності за своєю спеціальністю неможлива без підвищення ролі самостійної роботи студентів. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the peculiarities of the organization of students’ individual work of taking into account modern requirements and learning conditions, the latest approaches in preparing and conducting classes in language didactic disciplines, methods of its effective organization as an integral part of the educational space. Exploration is also devoted to the importance of students’ individual work and considers students’ skills and abilities to self-education, the advantages and disadvantages of individual work. The main purpose of the study is to analyze the organization of students’ individual work in higher education and its important role in the system of professionally oriented communicative and speech training of future teachers. It is noted that the current development of educational activities encourages and motivates students to more independent individual studying, and the correct organization and control of students’ individual work depends on the qualifications of the teacher, his motivation and desire to teach. It has been found that information and communication technologies are a support not only for the teacher, but also for students. ICT helps teachers to prepare materials for conducting students’ individual work in an interesting and accessible way, allows to integrate all types of speech activities, and for students such organization of individual work will become not only extraordinary, but also will attract their attention and will promote improvement of academic success, increase of students’ confidence in own abilities and potential. Thanks to a wide range of modern tools, you can create various tasks, exercises based on video and audio materials, textual and graphical information and illustrated material. Emphasis is placed on the use of the most effective methods of students’ individual work during distance learning. The modern graduate must be professionally mobile, have independence of thinking, speech and a flexible mentality in solving complex problems. Thus, the ability to competent, effective activities in their specialty is impossible without increasing the role of students’ individual work. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | самостійна робота студента | ua |
dc.subject | методи та засоби самостійної роботи | ua |
dc.subject | підготовка майбутніх педагогів | ua |
dc.subject | комунікативно-мовленнєва компетентність учасників вищої освіти | ua |
dc.subject | інформаційна спрямованість | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | students’ individual work | ua |
dc.subject | methods and means of individual work | ua |
dc.subject | preparation of future teachers | ua |
dc.subject | communicative-speech competence of participants of higher education | ua |
dc.subject | information orientation | ua |
dc.subject | distance learning | ua |
dc.subject.classification | 37.093.2.091.322-021.464 | ua |
dc.title | Самостійна робота студентів гуманітарно-педагогічного коледжу як компонент освітнього процесу | ua |
dc.title.alternative | Students’ individual work in humanities and pedagogical college as a component of the educational process | ua |
dc.type | Article | ua |