Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика оцінювання студентів із навчальної дисципліни «Спортивний масаж і самомасаж»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергата, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T13:26:27Z
dc.date.available 2021-01-20T13:26:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сергата Н. С. Методика оцінювання студентів із навчальної дисципліни «Спортивний масаж і самомасаж» / Н. С. Сергата // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 147-151. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.32 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32922
dc.description.abstract Показано, що спортивний масаж, як окремий вид маніпуляції, спрямований на м’язи і суглоби. Він розроблений спеціально для людей, які ведуть активний спосіб життя й переносять великі фізичні навантаження. На відміну від лікувального масажу, спортивний масаж не викликає будь-яких хворобливих відчуттів. Спортивний масаж застосовується з метою вдосконалення фізичних якостей, підготовки спортсмена до виконання фізичних вправ, досягнення спортивної форми і більш тривалого її збереження, відновлення й підвищення працездатності після змагань, профілактики й лікування травм. Проаналізовано питання щодо методики контролю з навчальної дисципліни «Спортивний масаж і самомасаж» та показано основні форми оціночних засобів для студентів вищих навчальних заходів зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» та спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Визначено, що навчальна дисципліна «Спортивний масаж і самомасаж» виконує важливу роль у навчальному плані з підготовки майбутніх фахівців у спортивній та медичній галузях, і, безумовно, знання, вміння і компетенції, набуті в процесі освоєння дисципліни, дають змогу майбутнім фахівцям застосовувати їх у професійній діяльності в різних випадках: від лікування різних захворювань і травм до проведення реабілітаційних заходів зі спортсменами. Представлено теми змістових модулів, зазначено знання та вміння студентів, розкрито методи контролю та показано форми оцінювання студентів під час проведення практичних занять зі спортивного масажу і самомасажу: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування, співбесіда, доповідь); методи письмового контролю (письмове тестування, модульна контрольна робота, реферат); методи самоконтролю (самооцінка, самоаналіз). Показано схему нарахування балів із кожного модуля та вивчених тем, самостійну роботу та за поточний модульний і підсумковий контроль. Наведено критерії оцінки реферату та доповіді, надано шкалу оцінювання й запропоновано перелік питань до диференційного заліку для студентів із зазначених спеціальностей і напрямів навчання. ua
dc.description.abstract The paper shows that sports massage, as a separate type of manipulation, is aimed at muscles and joints. It is designed specifically for people who lead an active lifestyle and tolerate heavy physical activity. Unlike medical, it does not cause any pain. Sports massage is used to improve physical qualities, prepare the athlete for exercise, achieve fitness and its longer preservation, recovery and improvement after competition, prevention, and treatment of injuries. The scientific article analyzes the implementation of the method of control in the discipline “Sports massage and self-massage” and shows the main forms of assessment tools for students of higher education in the specialty 017 “Physical Culture and Sports” and specialty 227 “Physical Therapy, Occupational Therapy”. It is determined that the discipline “Sports massage and self-massage” plays an important role in the curriculum for training future professionals in sports and medicine and, of course, knowledge, skills and competencies acquired in mastering the discipline “Sports massage and self-massage” allow future professionals to apply them in professional activities in different cases: from the treatment of various diseases and injuries to rehabilitation activities with athletes. Topics of content modules, knowledge and skills of students are presented, methods of control are revealed and assessment of practical classes on sports massage and self-massage is shown such as: methods of oral control (individual interrogation, frontal interrogation, interview, report); methods of written control (written testing, modular control work, abstract); methods of self-control (self-assessment, self-analysis). The scheme of accrual of points from each module and topics for practical classes, independent work and for the current modular and final control is shown. The evaluation criteria of the abstract and the report are given, the evaluation scale is provided and the list of questions to the differential test for students in the chosen specialties and directions is offered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject спортивний масаж ua
dc.subject диференційований залік ua
dc.subject студенти ua
dc.subject модульний контроль ua
dc.subject засоби оцінювання ua
dc.subject фронтальне опитування ua
dc.subject самоконтроль ua
dc.subject sports massage ua
dc.subject differential test ua
dc.subject students ua
dc.subject modular control ua
dc.subject face-to-face interview ua
dc.subject self-control ua
dc.subject.classification 796.01:61 ua
dc.title Методика оцінювання студентів із навчальної дисципліни «Спортивний масаж і самомасаж» ua
dc.title.alternative Method of evaluation of students in the course “Sports massage and self-massage” ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу