Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біляковська, Ольга Орестівна
dc.date.accessioned 2012-01-12T08:59:26Z
dc.date.available 2012-01-12T08:59:26Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Біляковська, Ольга Орестівна. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Біляковська; наук. кер. П. І. Сікорський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/328
dc.description.abstract На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності. ru_RU
dc.description.abstract The thesis includes research of students’ assessment foundations and development on the basis of Ukrainian and foreign experience generalization. It is shown the content of modern scientific approaches to this process, defined the main functions and pedagogical requirements to high school students’ assessment in the context of module teaching. It is also analyzed didactical conditions for module teaching technology implication by the mean of experimental verification. Based on retrospective analysis of innovative approaches to student assessment it is scientifically grounded didactical foundations of students’ assessment (principles, structure, models) and characterized the main elements of evaluative activity in school. The educational possibilities of assessment scales and didactical peculiarities of 12–point students’ assessment system during the module teaching are defined, while three models of students’ assessment system were developed and experimentally verified to prove its effectiveness for specialized high school. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject оцінювання ru_RU
dc.subject модульне навчання ru_RU
dc.subject старша школа ru_RU
dc.subject моделі контрольно-оцінювальних систем ru_RU
dc.subject шкали оцінювання ru_RU
dc.subject 12-бальна система оцінювання ru_RU
dc.subject assessment ru_RU
dc.subject module teaching ru_RU
dc.subject high school ru_RU
dc.subject models of assessment system ru_RU
dc.subject assessment scales ru_RU
dc.subject 12–point assessment scale ru_RU
dc.subject.classification 373.5:371.26 (477) ru_RU
dc.title Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу