Автор статті актуалізує проблему підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу, визначено ключові позиції формування спеціальних (фахові, предметні) компетентностей, шляхи реалізації компетентнісного підходу. У статті розкриваються питання активізації навчально-виховного процесу
через переорієнтацію фахового навчання і виховання на практичну підготовку, на формування здатності випускників
закладів вищої освіти використовувати фундаментальні фахові знання у своїй виконавській діяльності. Спираючись на
концептуальні позиції компетентнісної освіти, інноваційні підходи до організації освітнього процесу, оновлені вимоги
до професійної діяльності педагога-музиканта, автор статті розкриває логіку формування професійних компетентностей майбутніх учителів музики засобами диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлюються низка предметних компетенцій, які охоплюють різні види музичної діяльності студентів. Розглянуто комплекс фахових компетенцій, які
формуються у процесі вивчення курсу хорового диригування як навчального предмета і виду мистецтва, що забезпечує якість професійної підготовленості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Аналітика автором досліджень
і публікацій засвідчує наявність різних підходів до визначення поняття «компетентність», у статті розкриваються різні аспекти професійної компетентності вчителя музичного мистецтва, розглядається реалізація компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музики, звертається увага на фахову компетентність
майбутнього вчителя музичного мистецтва, яку автор характеризує як здатність застосовувати в нових умовах
набуті знання, уміння й досвід музично-педагогічної діяльності, особливості її формування. Автором статті розкрито
багатогранність диригентської професії, охарактеризовано взаємозв’язок загальнопедагогічних та суто професійних
методів навчання.
The author of the article actualization the problem of preparation of future teacher of musical art on principles of competence’s
approach, key positions of forming of special (professional, subject) to the competences, ways of realization of competence’s
approach, are certain. In the article the questions of activation of educational-educator process open up through reorientation
of professional studies and education on practical preparation, on forming of ability of graduating students of institution
of higher learning to use fundamental professional knowledge in the carrying out activity. Leaning on conceptual positions
of competence education, innovative going near organization of educational process, renewed requirements to professional
activity of teacher-musician, the author of the article exposes logic of forming of professional to the competences of future music
masters facilities of conductor-choral disciplines. The row of object competencies that embrace the different types of musical
activity of students is illuminated. The complex of professional competenses, that is formed in the process of study of course
choral conducting as an educational object and type of art that provides quality of professional preparedness of future teacher
of musical art, is considered. The presence of the different going certifies an analyst the author of researches and publications
near determination of concept «competence», the different aspects of «professional competence» of teacher of musical art open
up in the article, realization of competence’s approach is examined in professional preparation of future music masters, attention
applies on the professional competence of future teacher of musical art, that an author characterizes as ability to apply in
new terms the purchased knowledge, abilities and experience musical and pedagogical activity and feature her forming. The
author of the article reveals the versatility of the conducting profession, describes the relationship between general pedagogical
and purely professional teaching methods.