Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Недискримінаційний підхід як основа соціально-виховної роботи з неповнолітніми правопорушниками у службі пробації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Марина Євгеніївна
dc.date.accessioned 2021-01-13T09:29:53Z
dc.date.available 2021-01-13T09:29:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ткаченко М. Є. Недискримінаційний підхід як основа соціально-виховної роботи з неповнолітніми правопорушниками у службі пробації / М. Є. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Випуск 74. – C. 154-158. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.74.34 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32674
dc.description.abstract Розкрито сутність недискримінаційного підходу як основи соціально-виховної роботи з неповнолітніми правопорушниками в країнах Європи і в Україні. На основі аналізу наукової літератури, міжнародного та вітчизняного нормативно- го законодавства розкрито ґенезу недискримінаційного підходу до роботи з неповнолітніми, висвітлено базові дефініції, що забезпечують розуміння сутності цього підходу: “права людини”, “соціально-правовий захист”, “дискримінація”, “форми дискримінації”, “дискримінаційні ознаки” тощо. На основі аналізу досвіду діяльності органів та установ пенітенціарної системи, зокрема служби пробації, розглянуто стан соціального виховання неповнолітніх правопорушників, виявлено дискримінаційні практики, що латентно поширюються при розгляді судового провадження та винесенні вироку і є ґрунтом для виникнення подальших проблем у ресоціалізації та інтеграції неповнолітніх у суспільство. Підлітки, які перетнули межу закону, неодноразово стикалися з дискримінацією щодо своєї особистості, тож ефективність використання антидискримінаційного підходу з неповнолітніми правопорушниками може стати найкращою практикою у сучасних формах і методах роботи із урахуванням потреб неповнолітніх суб’єктів пробації та вчинення ними повторних кримінальних правопорушень. Експертиза та детальна розробка основних критеріїв щодо проведення соціально-виховної роботи дає нам можливість знищити традиційні неефективні та репресивні методи роботи у системі кримінальної юстиції в цілому. Доведено, що недискримінаційний підхід має стати основою для проведення соціально-виховної роботи служби пробації з неповнолітніми правопорушниками, розкрито основні принципи і засади цього підходу. Надати можливість вплинути на інтерсекційність, із якою стикаються неповнолітні злочинці та закріплюють антисоціальні життєві навики. ua
dc.description.abstract the probation service The essence of the non-discriminatory approach as the basis of socio-educational work with juvenile offenders in European countries and Ukraine has been revealed. Based on the analysis of scientific literature, international and domestic regulatory legislation, the genesis of the non-discriminatory approach to working with minors has been disclosed, basic definitions that provide an understanding of the essence of this approach: “human rights”, “social and legal protection”, “discrimination”, “discrimination forms”, “discriminatory signs”, etc., have been highlighted. On the basis of an analysis of the experience of the bodies and institutions of the penitentiary system, in particular, the probation service, the state of social education of juvenile offenders has been examined, and discriminatory practices that are latent in considering judicial proceedings and sentencing have been found and they are the basis for further problems in the re-socialization and integration of minors into a society. Teenagers who have crossed the border of the law have repeatedly faced discrimination with respect to their personality, therefore, the effectiveness of using the anti-discrimination approach with juvenile offenders may be the best practice in modern forms and methods of work taking into account the needs of juvenile probation subjects and their commission of repeated criminal offenses. Examination and detailed development of the basic criteria for conducting socio-educational work gives us the opportunity to destroy the traditional ineffective and repressive methods of work in the criminal justice system as a whole. It is proved that the non-discriminatory approach should be the basis for the socio-educational work of the probation service with juvenile offenders; the basic principles and foundations of this approach, which should provide an opportunity to influence the intersectionality faced by juvenile delinquents and reinforce them antisocial life skills, have been revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject права неповнолітнього ua
dc.subject соціальне виховання ua
dc.subject соціально-правовий захист ua
dc.subject дискримінаційні практики ua
dc.subject недискримінаційний підхід ua
dc.subject непряма дискримінація ua
dc.subject служба пробації ua
dc.subject minor rights ua
dc.subject social education ua
dc.subject social and legal protection ua
dc.subject discriminatory practices ua
dc.subject non-discriminatory approach ua
dc.subject indirect discrimination ua
dc.subject probation service ua
dc.subject.classification 37.035:343.91-053.6(045) ua
dc.title Недискримінаційний підхід як основа соціально-виховної роботи з неповнолітніми правопорушниками у службі пробації ua
dc.title.alternative Non-discriminatory approach as the basis of socio-educational work with juvenile offenders in the probation service ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу