Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тренінгові методики та технології формування професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних Сил України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капінус, Олександр Сергійович
dc.date.accessioned 2021-01-06T18:13:20Z
dc.date.available 2021-01-06T18:13:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Капінус О. С. Тренінгові методики та технології формування професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних Сил України / О. С. Капінус // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Випуск 74. – C. 55-58. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.74.12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32626
dc.description.abstract У статті аналізується актуальна педагогічна проблема формування професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних Сил України – інтегральної професійно-важливої якості, яка визначає їхні життєві та професійні перспективи як суб’єктів військово-професійної діяльності, що зумовлює потребу у пошуку шляхів підвищення ефективності її формування. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх офіцерів одним із пріоритетних завдань визначає опанування тими, хто навчається, практичними механізмами вирішення актуальних завдань професійної діяльності через впровадження та використання активних форм і методів навчання. Здійснено узагальнення наявних у сучасному психолого-педагогічному дискурсі поглядів на пріоритетність використання тренінгових методик і технологій під час навчання майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах. Визначено переваги використання тренінгових методик і технологій у професійній підготовці майбутніх офіцерів, серед яких визначальними є підвищення результативності опанування курсантами теоретичними знаннями; роз- ширення діапазону моделей професійної діяльності в різних умовах виконання службово-бойових завдань; розвиток нестандартного мислення; формування готовності курсанта брати на себе відповідальність за результати діяльності та ухвалених рішень; можливість перевірки рівня професійної готовності майбутнього офіцера до виконання завдань за призначенням. Узагальнено переваги використання тренінгових методик і технологій у професійній підготовці майбутніх офіцрів, впровадження яких сприятиме створенню оптимальних умов самопізнання та самововиховання майбутнього офіцера, розкриттю його індивідуальних особливостей. Крім того, наявний потенціал тренінгових методик і технологій забезпечує інтенсифікацію процесу розвитку особистісних та професійних якостей курсанта, формування професійно орієнтованих умінь та практичних навичок професійної діяльності на первинних офіцерських посадах, вироблення індивідуального стилю управлінської діяльності та суб’єктної поведінки, розвиток рефлексії та саморефлексії, що має своїм наслідком завершення процесу формування професійної суб’єктності майбутнього офіцера. ua
dc.description.abstract The article analyzes the current pedagogical problem of forming the professional subjectivity of future officers of the Armed Forces of Ukraine – an integral professionally important quality that determines their life and professional prospects as subjects of military-professional activity, which necessitates finding ways to improve its formation. It was found that the professional training of future officers determines one of the priority tasks of students’ mastery of practical mechanisms for solving urgent problems of professional activity through the introduction and use of active forms and methods of training. The generalization of the views available in the modern psychological and pedagogical discourse on the priority of using training methods and technologies during the training of future officers in higher military educational institutions is carried out. The advantages of using training methods and technologies in the professional training of future officers are determined, among which the determinants are: increasing the effectiveness of cadets’ acquisition of theoretical knowledge; expanding the range of models of professional activity in different conditions of combat missions; development of non-standard thinking; formation of readiness of the cadet to take responsibility for results of activity and the accepted decisions; the ability to check the level of professional readiness of the future officer to perform the assigned tasks. The advantages of using training methods and technologies in the professional training of future officers are summarized, the introduction of which will help create optimal conditions for self-knowledge and self-education of the future officer, the disclosure of his individual characteristics. In addition, the available potential of training methods and technologies provides intensification of the process of development of personal and professional qualities of the cadet, formation of professionally oriented skills and practical skills of professional activity in primary officer positions, development of individual management style and subjective behavior, development of reflection and self-reflection. Has the effect of completing the process of forming the professional subjectivity of the future officer. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject курсант ua
dc.subject майбутній офіцер ua
dc.subject суб’єкт ua
dc.subject професійна суб’єктність ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject тренінгові методики та технології ua
dc.subject вищий військовий навчальний заклад ua
dc.subject cadet ua
dc.subject future officer ua
dc.subject subject ua
dc.subject professional subjectivity ua
dc.subject training ua
dc.subject training methods and technologies ua
dc.subject higher military educational institution ua
dc.subject.classification 377:159 ua
dc.title Тренінгові методики та технології формування професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних Сил України ua
dc.title.alternative Training methods and technologies of formation of professional subjectivity of future officers of the Armed Forces of Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу