Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Застосування методу ділової гри у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів і фахівців галузі засобів масової комунікації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сидорчук, О. В.
dc.date.accessioned 2021-01-04T12:02:17Z
dc.date.available 2021-01-04T12:02:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сидорчук, О. В. Застосування методу ділової гри у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів і фахівців галузі засобів масової комунікації / О. В. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика» , 2020. – Вип. 73 (т.2) – С. 70-73. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.73-2.16 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32575
dc.description.abstract Порушено питання ефективності застосування технології комунікативного навчання як засобу формування комунікативної компетентності потенційних журналістів і фахівців галузі засобів масової комунікації на практичних заняттях дисципліни “Іноземна ( англійська) мова за професійним спрямуванням” у нефілологічних ЗВО. У роботі увага приділяється пошуку та застосуванню нових засобів полікультурної освіти потенційних журналістів під час іншомовної професійної підготовки. Поєднання інтегрованого навчання та інтерактивних вправ розглядається як особливо вагомий засіб формування іншомовної комунікативної компетентності взагалі та інструментів розвитку усного спонтанного мовлення зокрема. У статті виокремлено функцію ділової гри як засобу формування творчої особистості майбутнього журналіста шляхом опанування іноземної мови; розглянуто проблему розвитку у студентів рефлексії, емпатії, сприйняття, вербального мислення разом із набуттям соціокультурної компетентності. Представлено досвід застосування методів розвитку діалогічного та монологічного мовлення і формування навичок письма. У сучасному суспільстві статус журналістики, як і інших видів ЗМІ, зазнає змін унаслідок посилення ролі Інтернету. Через культурно-етнічну неоднорідність сучасних груп населення дописувачі приділяють більше уваги стилю, ніж прямому інформаційному змісту. Таким чином, для представлення культурно узгодженої, неупередженої інформації в певному засобі масової інформації або надання високоякісного інформаційного медіапродукту читачам потрібно враховувати притаманні різним верствам населення норми соціального етикету, розбіжності у віці, статі, цінностях та соціально-економічному статусі. У контексті впровадження компетентнісного підходу до навчання іноземних мов студентів вищого нелінгвістичного навчального закладу формування та розвиток особистості розглядаються як комплексне завдання навчання іноземних мов майбутніх журналістів. ua
dc.description.abstract The issue of efficiency of application the technology of communicative teaching as a means of forming communicative competence of prospective journalists during practical training of the English language for specific purposes is considered. The article focuses on the problem of finding new means of multicultural education of prospective journalists. Putting into practice during ELSP training the combination of integrated learning of interactive exercises are regarded as the particularly significant means of forming communicative competence in general and tools of the oral spontaneous speech development in particular. The article considers the problem of efficiency of the students’ development of reflection, empathy, perception, verbal thinking along with the acquisition of socio-cultural competence. Some experience of application of the methods of dialogical and monologue speech development and formation of writing skills is presented. In modern society, the status of journalism as well as other kinds of mass media is undergoing changes resulting from the increased role of the Internet. more Due to the heterogeneity of nowadays audience, people with different cultural background and ethnicities pay more attention to style then to straight informational content. Thus, for researching and presenting culturally congruent, unbiased information in certain type of mass media or delivering of high-quality media product to the readership or the audience belonging to diverse cultures, reporters and editorial assistants need to be aware of differences in age, gender, religion, practices, values and socioeconomic status of people affected by or involved with a news issue. In the context of implementation the competence-based approach to the foreign language teaching of students of a higher non-linguistic educational establishment, development and formation of multicultural personalities is considered as integrated task of foreign language training of future journalists. Being constant and continuous the process of personal professional development should be influenced by implementation certain interactive communicative activity during practical training of a foreign language for specific purposes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject метод ділової гри ua
dc.subject групова робота ua
dc.subject інтерактивні вправи ua
dc.subject соціолінгвістична компетентність ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject друга мова ua
dc.subject освітнє середовище ua
dc.subject Business game ua
dc.subject problem-solving methods ua
dc.subject interactive exercises ua
dc.subject sociolinguistic competence ua
dc.subject development ua
dc.subject verbal thinking ua
dc.subject second language ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject.classification 811.111+37.015.311 ua
dc.title Застосування методу ділової гри у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів і фахівців галузі засобів масової комунікації ua
dc.title.alternative Application of the business game method in ELSP training of journalists and specialists of the media communication industry ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics