Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування артистичних здібностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами театральної педагогіки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасимчук, В. В.
dc.contributor.author Жорняк, Б. Є.
dc.date.accessioned 2020-12-18T10:44:08Z
dc.date.available 2020-12-18T10:44:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Герасимчук, В. В. Педагогічні умови формування артистичних здібностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами театральної педагогіки / В. В. Герасимчук, Б. Є. Жорняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 44-48. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.09. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32481
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування артистичних здібностей у студентів педагогічного коледжу на заняттях у фортепіанному класі, зокрема на заняттях із методики музичного виховання та педагогічної практики. У статті розкрито й теоретично обґрунтовано одне з найважливіших завдань педагогічної науки й практики – підготовка кваліфікованого фахівця, конкурентоспроможного й мобільного на сучасному ринку освітніх послуг. Основна увага в цьому контексті приділяється розробці ефективних шляхів і засобів професійної музичної підготовки студентів педагогічного коледжу. Автори статті розглядають артистичні здібності майбутніх вчителів музичного мистецтва як їхню індивідуально-психологічну особливість, прояв багатства внутрішнього духовного світу особистості, вияв творчого художнього мислення, активності й креативності, педагогічної творчості тощо. Стаття викладає особливості формування артистичних здібностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва, пропонує комплекс педагогічних умов, ефективних методів і прийомів театральної педагогіки, драмогерменевтики (синтез артистизму педагогічної праці, соціоігрова педагогіка) й драматизації, спрямованих на розвиток і вдосконалення важливих для майбутнього вчителя музичного мистецтва педагогічних артистичних якостей – художнього мислення, уваги, творчої уяви, фантазії, творчої активності, вербальних і невербальних способів комунікації, уміння керувати власним творчим самопочуттям, виразно проявляти емоції на заняттях у фортепіанному класі й під час публічних виступів, а також у процесі проходження педагогічної практики. У статті представлена методична модель педагогічного процесу формування артистичних здібностей майбутнього учителя музичного мистецтва, яка містить: мету, завдання, принципи, методи, педагогічні умови, критерії та рівні сформованості артистичних якостей, показники сформованості артистичних здібностей у студентівпіаністів педагогічного коледжу ua
dc.description.abstract The article is dedicated to the problem of formation of artistic abilities of students at piano classes of pedagogical college, particularly at classes of discipline “Methodics of musical education”. The article explaines and theoretically substantiates one of the most important questions of pedagogical science and practice – preparation of qualified worker for modern market of educational services. The main task in this context is the development of effective methods and ways of professional musical training for students of a teacher training college. Authors of the article consider the artistic abilities of future teachers of musical art as their individual psychological feature, the manifestation of the wealth of the inner world of the individual, the manifestation of creative thinking, activity, pedagogical creativity, etc. The article reveals features of formation of artistic abilities of future musical teachers, offers a complex of pedagogical conditions, effective methods and techniques of theoretical teaching, pedagogical artistic qualities – artistic thinking, attention, creative imagination, creative activity, verbal and non-verbal ways of communication, the ability to manage one’s own creative sense, express emotions vividly at the piano classes and during public performances, as well as while passing pedagogical practice. The article presents a methodological model of the pedagogical process of the formation of the artistic abilities of the future musical teacher, which includes: the goal, objectives, principles, methods, pedagogical conditions, criterias and levels of the formation of artistic qualities, indicators of the formation of artistic abilities among pianist students of the pedagogical college. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject артистичні здібності ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва ua
dc.subject методи ua
dc.subject музично-дидактичні принципи й прийоми ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject фахова майстерність ua
dc.subject artistic abilities ua
dc.subject future teachers of musical art ua
dc.subject methods ua
dc.subject musical and didactic principles and techniques ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject professional skills ua
dc.subject.classification 378.036 ua
dc.title Педагогічні умови формування артистичних здібностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами театральної педагогіки ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions of formation of artistic abilities of future music teachers by theatrical pedagogy methods ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу