Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Dmitriieva, N. S.
dc.date.accessioned 2020-12-18T10:30:04Z
dc.date.available 2020-12-18T10:30:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Dmitriieva, N. S. Professional mobility of future specialists in physical therapy / N. S. Dmitriieva // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 68-72. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.14. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32476
dc.description.abstract The purpose of the article is to determine the peculiarities of the process of forming the professional mobility of future specialists in physical therapy. The intensification of intercultural dialogue, the acceleration of the pace of scientific and technological progress, the intensification of international contacts and exchanges in various fields, the improvement of production technologies at a new stage in the development of a multicultural society require professional mobility from physical therapists. In this regard, there is a need for professional training of specialists in physical therapy, oriented in related areas of professional activity or ready to change it, capable of effective work at the level of world standards, which can be realized due to the developmental resource of multicultural education. Professional mobility is the integration of cognitive, activity and axiological aspects. The mental basis of the professional mobility of a future physical therapist consists of subject, communicative, linguistic, cultural, medical knowledge and the ability to quickly transfer them. The activity base assumes the presence of reproductive, productive, creative, intercultural, medical skills and a willingness to transfer skills. The axiological basis includes the development of a system of orientations towards professional and universal values. For the successful formation of professional mobility of physical therapists, it is necessary to highlight the personal characteristics that ensure human mobility. These include activity, creativity, flexibility, communication, adaptability, openness to new things. The model of the process of forming students’ professional mobility should be based on the elements of a systematic approach, from the position of which the developed model is considered as a set of regular, functionally related components that make up a certain integral system ua
dc.description.abstract Мета статті полягає у визначенні особливостей процесу формування професійної мобільності майбутніх фахівців із фізичної терапії. Активізація міжкультурного діалогу, прискорення темпів науково-технічного прогресу, інтенсифікація міжнародних контактів та обмінів в різних сферах, вдосконалення виробничих технологій на новому етапі розвитку полікультурного суспільства вимагають від фізичних терапевтів професійної мобільності. У зв’язку із цим виникає необхідність професійної підготовки фахівців із фізичної терапії, орієнтованих у суміжних галузях професійної діяльності або готових до її зміні, здатних до ефективної роботи на рівні світових стандартів, що може бути реалізовано шляхом розвивального ресурсу полікультурної освіти. Професійна мобільність є інтеграцією когнітивного, діяльнісного й аксіологічного аспектів. Ментальна основа професійної мобільності майбутнього фізичного терапевта складається з предметних, комунікативних, лінгвокультурологічних, медичних знань і здатності до їх швидкого перенесення. Діяльнісна основа передбачає наявність репродуктивних, продуктивних, творчих, міжкультурних, медичних умінь і готовність до перенесення умінь. Аксіологічна основа містить розвиток системи орієнтацій на професійні й універсальні цінності. Для успішного формування професійної мобільності фізичних терапевтів необхідно виділити особистісні характеристики, що забезпечують мобільність людини. До їх числа належать активність, креативність, гнучкість, комунікативність, адаптивність, відкритість новому. Модель процесу формування професійної мобільності студентів повинна бути заснована на елементах системного підходу, з позиції якого розроблена модель розглядається як сукупність закономірних, функціонально пов’язаних компонентів, що складають певну цілісну систему ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject professional mobility ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject physical therapy ua
dc.subject future specialist ua
dc.subject higher education pedagogy ua
dc.subject modeling the process of forming a professional identity ua
dc.subject professional mobility of a physical therapist ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject професійна мобільність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject фізична терапія ua
dc.subject майбутній фахівець ua
dc.subject педагогіка вищої школи ua
dc.subject моделювання процесу формування професійної ідентичності ua
dc.subject професійна мобільність фізичного терапевта ua
dc.subject професійна активність ua
dc.subject.classification 378:37.031+615.08 ua
dc.title Professional mobility of future specialists in physical therapy ua
dc.title.alternative Професійна мобільність майбутніх фахівців із фізичної терапії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу