Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravchenko, Iryna
dc.contributor.author Кравченко, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-12-17T08:51:30Z
dc.date.available 2020-12-17T08:51:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Kravchenko I. Tutoring as a pedagogical technology of individualization of studying at the MA course /Iryna Kravchenko // European humanities studies : State and Society. - 2019. – Issue 1(ІІ). - P. 246 – 257. - DOI: https://doi.org/10.38014/ehs-ss.2019.1-II.18 ua
dc.identifier.issn 2450-6486
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32435
dc.description.abstract The article substantiates tutoring as an all-round pedagogical technology, a model of pedagogical performance on individualization of education, which allows both gifted and not successful students to organize their studying of a discipline in an effective way. It is proved that tutoring as a pedagogical technology meets all effectiveness criteria and its application involves adherence to four stages (preparatory and organizational stage, development of a tutor’s educational program for a studying discipline, proper tutoring, final stage) and does not provide for the introduction of a separate position as a tutor since in this case it’s a teacher who performs functions of a tutor (a tutoring teacher). It is noted that according to such a model of pedagogical activity tutor support is limited in time and educational content. ua
dc.description.abstract У статті обгрунтовано тьюторство як універсальну педагогічну технологію, модель педагогічної діяльності з індивідуалізації навчання, що дозволяє однаково ефективно організувати вивчення навчальної дисципліни обдарованою студентською молоддю і невстигаючими студентами. Доведено, що тьюторство як педагогічна технологія відповідає критеріям технологічності, а її застосування передбачає дотримання чотирьох етапів (підготовчо-організаційного; розроблення тьюторської індивідуальної освітньої програми з вивчення навчальної дисципліни, власне тьюторського супроводу, заключного) і не передбачає введення окремої посади тьютора, оскільки його функції у даному випадку виконує викладач (викладач-тьютор). Зауважено, що за такої моделі педагогічної діяльності тьюторський супровід обмежений у часі та освітнім змістом. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher East European Institute of Psychology, Fundacja im. M. Reja ua
dc.subject tutor ua
dc.subject teacher-tutor ua
dc.subject tutoring ua
dc.subject tutor technology ua
dc.subject pedagogical technology ua
dc.subject individualization of studying ua
dc.subject tutor support ua
dc.subject тьютор ua
dc.subject викладач-тьютор ua
dc.subject тьюторство ua
dc.subject тьюторська технологія ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject індивідуалізація навчання ua
dc.subject тьюторський супровід ua
dc.title Tutoring as a pedagogical technology of individualization of studying at the MA course ua
dc.title.alternative Репетиторство как педагогическая технология индивидуализации обучения в магистратуре ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу