Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування нових підходів до організації навчання на рівні вищої професійної освіти Бельгії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Закаулова, Ю. В.
dc.contributor.author Драпалюк, Г. С.
dc.date.accessioned 2020-12-17T07:54:38Z
dc.date.available 2020-12-17T07:54:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Закаулова, Ю. В. Застосування нових підходів до організації навчання на рівні вищої професійної освіти Бельгії / Ю. В. Закаулова, Г. С. Драпалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 80-84. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32433
dc.description.abstract Оновлення системи освіти – це складний процес, який потребує тривалого часу, усвідомлення потреб населення, здатності закладів вищої освіти втілити зміни відповідно до наявних реалій. Корисним джерелом інформації може бути зарубіжний досвід Бельгії, який окреслить напрями реформування національної системи освіти. З огляду на надскладну ситуацію у світі, спричинену пандемією, університети змушені виробити нові стратегії підготовки молодого покоління фахівців. З початку 20 століття Бельгія займається реорганізацією системи вищої освіти, оптимізуючи підходи до організації навчального процесу. В умовах глобалізації та розвитку нового інформаційного суспільства пріоритетною стає якісна вища освіта, що забезпечить унікальний освітній досвід для студента. Глобалізаційні процеси відбуваються у всіх сферах нашого життя та передбачають інтеграцію, оновлення, переосмислення, інформатизацію нашого суспільства. Метою вищого навчального закладу є підготовка професіонала, який би опанував кілька спеціальностей і відповідний перелік компетентностей. Мультидисциплінарність стає провідною рисою навчальних програм закладів вищої освіти Бельгії. Надзвичайне швидке розповсюдження та накопичення інформації вимагає від фахівця здатності швидко проаналізувати її, виокремити важливе й правильно нею скористатися. Нового сенсу набуває комунікація між студентом і викладачем, який обіймає роль радника, ментора. Володіючи значною теоретичною та вагомою практичною базою, в основі якої є пріоритетність освітньої політики в державі, повага до полікультурності, наголос на розвитку професійно орієнтованого навчання та чіткий контроль забезпечення якості освітніх послуг для населення, Бельгія може стати надійним джерелом досвіду щодо оновлення системи вищої освіти в Україні, даючи відповіді на такі актуальні питання, як організація онлайн курсів для забезпечення доступності вищої освіти, оптимізація системи рівнів вищої освіти, надання освітніх послуг для дорослої частини населення, яка потребує перекваліфікації або освоєння нової професії у зв’язку з втратою попереднього місця роботи. Інформаційно-технологічне забезпечення закладів вищої освіти відіграє важливу роль в оптимізації навчання та організації онлайн курсів. Інтерактивне навчання та викладання – новий етап, до якого має адаптуватися вища школа. ua
dc.description.abstract Renovating education system is a complicated process that may occupy a certain period of time taking into account population needs and the ability of higher educational institutions to implement changes according to the existing realia. The educational system in Belgium may become a useful source of information to outline the perspectives of reforming national education system. Under the circumstances of the global pandemic, universities are forced to develop new strategies to train young generation of professionals. Since the beginning of the 20th century, Belgium has been deeply engaged reorganizing higher education system and optimizing educational process. In the frames of globalization and development of information society, the obvious priority is tertiary education of high quality, which may provide a unique learning experience for the student. Globalization has interfered every sphere of our life and caused integration, renovation, reconsideration, and informatization of the society. The aim of an educational institution is to train a professional who has completed several majors and mastered necessary level of competence. Thus, multidisciplinary approach has become a prominent feature of the curriculum in Belgium. Quick dissemination and accumulation of information forces a professional to analyze it appropriately and use it correctly. Communication between a student and a teacher is acquiring a new sense: the latter is considered to be a mentor, a counsellor. Profound background knowledge and practice are based upon the priority of education policy of the state, respect towards cultural diversity, the importance of vocational training and education quality control system. Due to this, we may consider Belgium to be a reliable source of experience to renovate the system of higher education in Ukraine implementing on-line teaching and learning, modernizing the system of Degrees, and developing perspective adult education for those who need immediate social and professional advancement in relation to being currently unemployed. Information and technical support for Belgian higher educational institutions is very important while optimizing educational process and organizing online education. However, interactive teaching and learning is a new stage to be accommodated to by the system of higher education ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система вищої освіти ua
dc.subject Бельгія ua
dc.subject організація навчального процесу ua
dc.subject рівні освіти ua
dc.subject вища професійна школа ua
dc.subject онлайн програма ua
dc.subject спільний диплом ua
dc.subject higher education system ua
dc.subject Belgium ua
dc.subject organization of educational process ua
dc.subject degrees ua
dc.subject professional school of higher education ua
dc.subject on-line program ua
dc.subject joint/dual diploma ua
dc.subject.classification 3.37.09.378 ua
dc.title Застосування нових підходів до організації навчання на рівні вищої професійної освіти Бельгії ua
dc.title.alternative Applying new approaches while organizing higher education in Belgium ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу