Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні основи змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дибська, Т. С.
dc.date.accessioned 2020-12-15T14:08:30Z
dc.date.available 2020-12-15T14:08:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дибська, Т. С. Психологічні основи змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів / Т. С. Дибська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Видавничий дім «Гельветика» , 2020. – Вип. 73 (т.1) – С. 99-103. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.73-1.22 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32394
dc.description.abstract Розглядаються психологічні засади організації навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. Окреслюються психологічні особливості мотивації, зокрема мотивації досягнення (успіху), мотивації страху (уникнення) невдачі, зовнішніх і внутрішніх мотивів. Спираючись на чинники, які впливають на формування позитивної мотивації до навчання, на фактори розвитку позитивної мотивації до вивчення східних мов, а також на причини недостатньої мотивації, окреслюємо основні фактори розвитку мотивів досягнення успіху в процесі навчання усного японського мовлення. Зазначається, що змішане навчання сприяє розвитку стійкої мотивації до навчання, так як допомагає студентові глибше засвоїти структуру японської мови й особливості мовлення, виконувати завдання відповідно до свого темпу, набувати вмінь співпраці з однокурсниками та викладачем, стратегій і тактик автономного навчання, знаходити нові можливості усного спілкування. Наводиться визначення рефлексії та зазначаються способи її вияву під час навчання японської мови. Також розглядається поняття навчальної автономії, яка передбачає наявність таких груп навчальних стратегій: метакогнітивних, когнітивних, мнемічних, соціальних. Крім того, окремо виділяється група стратегій самодіагностики. Зрештою, наводиться технологія формування навчальних стратегій: визначення вже наявних навчальних стратегій; презентація навчальних стратегій (вербалізація окремих етапів планування, проведення й контроль навчання; рефлексія з приводу навчальних стратегій; покроковий опис стратегій); використання навчальних стратегій (застосування видів діяльності, що вимагають використання певних навчальних стратегій; повторюване тренування використання окремих стратегій; складання плану навчання й вибір відповідних навчальних стратегій); оцінювання використаних навчальних стратегій. ua
dc.description.abstract The article dwells upon the psychological basis for the provision of oral Japanese language instruction in the university. It describes the psychological aspects of the motivation, to be more precise, the motivation of achievement (success), the motivation of fear or avoidance of the failure, extrinsic and intrinsic motives. Based on the factors which influence the formation of the positive motivation towards learning and the development of positive motivation towards learning languages of the East, as well as the reasons behind the lack of the motivation, the author also lists the main factors of developing the motivation of success while learning oral Japanese language. The author also mentions that blended learning benefits the development of consistent motivation towards learning, as it helps the student to deeply understand the structure of Japanese and peculiarities of the speech, to perform task in his/her own pace, to acquire the cooperation skills communicating with the groupmates and the teacher, to acquire the strategies and tactics of autonomous learning, to find new ways for oral communication. The article gives a definition of reflection and mentions the main ways it shows itself in the process of learning Japanese. Also the author describes the notion of the learning autonomy which suggests the following groups of learning strategies: metacogni-tive, cognitive, mnemonic and social. Besides, the separate group of self-test strategies is also distinguished. Finally, the article also gives the technology of learning strategy formation: defining the existing learning strategies; presenting learning strategies (verbalization of separate stages of planning, conducting and evaluating the learning process; step-by step description of the strategies); using learning strategies (using the activities which demand using certain learning strategies; recurrent training of using certain strategies; creating a curriculum and choosing appropriate learning strategies); evaluation of the learning strategies which were used. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject змішане навчання ua
dc.subject японська мова ua
dc.subject навчання усного мовлення ua
dc.subject зовнішня мотивація ua
dc.subject внутрішня мотивація ua
dc.subject мотив ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject навчальна автономія ua
dc.subject навчальні стратегії ua
dc.subject blended learning ua
dc.subject Japanese ua
dc.subject oral language instruction ua
dc.subject extrinsic motivation ua
dc.subject intrinsic motivation ua
dc.subject motive ua
dc.subject reflection ua
dc.subject learning autonomy ua
dc.subject learning strategies ua
dc.subject.classification 378.016:81'243 ua
dc.title Психологічні основи змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів ua
dc.title.alternative Psychological basis for oral Japanese language instruction using blended learning ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics