Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання освітньо-виховних можливостей інноваційних технологій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидорчук, О. В.
dc.date.accessioned 2020-12-15T13:56:43Z
dc.date.available 2020-12-15T13:56:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сидорчук, О. В. Використання освітньо-виховних можливостей інноваційних технологій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів / О. В. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 179-183. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.39. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32390
dc.description.abstract Зроблена спроба проаналізувати особливості проведення практичних занять іноземної мови за професійним спрямуванням в on-line режимі у групах здобувачів вищої освіти освітнього рівня бакалавр напряму Журналістика за умов проведення заходів для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19. Мета статті полягає у виявленні особливостей застосування активних методів формування іншомовної комунікативної компетентності та інструментарію розвитку усного іншомовного спонтанного мовлення у контексті компетентнісного підходу до навчання іноземних мов за професійним спрямуванням здобувачів вищої освіти у нелінгвістичному ЗВО. Представлено досвід застосування на практичних заняттях в on-line режимі методів розвитку діалогічного та монологічного іншомовного мовлення для підвищення культури професійного комунікування студентів-журналістів у закладах вищої освіти. У статті розглядаються особливості проведення на практичних заняттях в on-line режимі ділової гри, ситуативного моделювання як засобів випереджувальної професіоналізації майбутніх журналістів шляхом опанування іноземної мови. У руслі інтегрованого навчання ігрові методи забезпечують імітацію елементів професійної діяльності журналіста, оскільки сприяють розвитку мовленнєвих умінь і навичок, необхідних для майбутньої діяльності. Порушується питання використання в навчальному процесі полікодових текстів для розвитку навичок усного мовлення. Новизна доробку полягає у виокремлені особливих рис використання ігрових підходів у навчальному процесі на групових заняттях із дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням” в on-line режимі. Розглянуто фактори розвитку у студентів рефлексії, вербального мислення разом із набуттям соціокультурної компетентності як комплексного підвищення рівня професійної культури журналістів. ua
dc.description.abstract This article attempts to analyze the peculiarities of teaching ELSP in an online learning environment in these unprecedented days, in terms of prevention the spread of COVID-19, on example of on-line mode practical training, designed for applicants for higher education. The article is aimed to disclose the efficiency level and benefits of the implementation of active learning approach in forming communicative competence as the tools of the oral spontaneous speech development within the professional competence acquisition for the students of nonlinguistic higher education institutions. The issues of developmental applicability of the verbal and nonverbal components of the creolized texts presenting culturally congruent, unbiased information in certain type of mass media to the oral spontaneous speech skill enhancing are considered. Some experience of implementation of communicative methods of dialogical and monologue speech development and formation of writing skills as a means of forming foreign language vocational communicative competence of prospective journalists during ELSP practical training in an on-line learning environment is exposed. Putting into practice during ELSP on-line training based on communicative approach, the combination of methods of situational modeling., role plays business games, integrated learning and gaming technology provide simulation of the professional activity elements. The development of autonomy and creativity in the process of learning foreign language, enhancing vocabulary, expanding linguistic knowledge as well as further applying them in new realm of vocational activity is regarded as the particularly efficient tool for accelerating advanced proficiency of prospective journalists. In the context of implementation, the competence-based approach foreign language active learning technology create the favorable preconditions for the constant and continuous process of personal professional development, being influenced by activating conscious processes, motivated communication in the optimal organization of collective interaction of future professionals. The article considers the problem of efficiency of the students’ development of reflection, empathy, perception, verbal thinking along with the acquisition of socio-cultural competence as the augmentation of the professional culture of journalists ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іншомовна комунікативна компетенція ua
dc.subject випереджальне навчання ua
dc.subject ігрові методи навчання ua
dc.subject комунікативна ситуація ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject foreign language communicative competence ua
dc.subject advanced learning ua
dc.subject communicative situation ua
dc.subject business game ua
dc.subject motivation ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 811.111+37.015.311 ua
dc.title Використання освітньо-виховних можливостей інноваційних технологій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів ua
dc.title.alternative Application of educational and developmental opportunities of innovative technology in ELSP training of journalists ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу