ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Слабко, Володимир Миколайович | |
dc.contributor.author | Запольська, Юлія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T13:28:26Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T13:28:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Слабко, В. М. Навчальні блоги як інструмент дистанційної форми навчання у формуванні професійної інщомовної компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей / В. М. Слабко, Ю. А. Запольська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 191-199. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.21. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32358 | |
dc.description.abstract | Однією із найскладніших та гострих педагогічних проблем іншомовної підготовки студентів інженерно-технічних закладів вищої освіти загалом є забезпечення індивідуалізації навчання і стимулювання мотивації студентів до саморозвитку. На думку автора статті, можливим дієвим засобом вирішення цих проблем у дистанційній формі навчання є використання технології ведення навчальних блогів. Авторська методика ведення блогу частково схожа з проектним методом і методом «портфоліо». З одного боку, навчальний блог доцільно розглядати як проект: його створення і регулярне наповнення вимагає прагматичної спрямованості на результат, який можна осмислити, застосувати в реальній практичній діяльності. У веденні блогу так само, як і в методі проектів, студенти залучені в діалог культур і мають можливість отримати зворотній зв’язок від професійних лінгвістів і носіїв іноземної мови на основі функції коментарів, вбудовану в блог-платформу. З іншого боку, навчальний блог виконує роль електронного «портфоліо» - засоби контролю та оцінки якості самостійної роботи студента і його прогресу у формуванні професійної іншомовної компетентності, що виявляються у порівнянні з першим та останнім записом у блозі. Блог є і специфічним звітом студента, в якому представлені результати аналізу англомовних матеріалів з професійної тематики. Водночас доступність блогу в мережі Інтернет може допомогти роботодавцям оцінити здатність випускника вирішувати професійні завдання, що вимагають знання іноземної мови. | ua |
dc.description.abstract | Одной из самых сложных и острых педагогических проблем иноязычной подготовки студентов инженерно-технических заведений высшего образования в целом является обеспечение индивидуализации учебы и стимулирования мотивации студентов к саморазвитию. По мнению автора статьи, возможным действенным средством решения этих проблем в дистанционной форме обучения является использование технологии ведения учебных блогов. Авторская методика ведения блога частично посхожа с проектным методом и методом «портфолио». С одной стороны, учебный блог целесообразно рассматривать как проект: его создание и регулярное наполнение требует прагматической направленности на результат, который можно осмыслить, применить в реальной практической деятельности. В ведении блога так же, как и в методе проектов, студенты привлечены в диалог культур и имеют возможность получить обратную связь от профессиональных лингвистов и носителей иностранного языка на основе функции комментариев, встроенную в блог-платформу. С другой стороны, учебный блог исполняет роль электронного «портфолио» − средства контроля и оценки качества самостоятельной работы студента и его прогресса в формировании профессиональной иноязычной компетентности, что оказываются в сравнении с первой и последней записью в блоге. Блог является и специфическим отчетом студента, в котором представленные результаты анализа англоязычных материалов по профессиональной тематике. В то же время доступность блога в сети Интернет может помочь работодателям оценить способность выпускника решать профессиональные задания, которые требуют знания иностранного языка. | ua |
dc.description.abstract | One of the most thorny and sharp pedagogical problems of foreign preparation of students of technical establishments of higher education on the whole is providing of individualization of studies and stimulation of motivation of students to self to development. In opinion of author of the article, the possible effective mean of decision of these problems in the controlled from distance form of teaching is the use of technology of conduct of educational blogs. Authorial methodology of conduct of blog is partly alike with a project method and method of "portfolio". From one side, an educational blog it is expedient to examine as a project: his creation and regular filling require a pragmatic orientation on a result, which can be comprehended, apply in the real practical activity. In a conduct a blog the same as and in the method of projects, students are attracted in the dialog of cultures and have the opportunity to get a feed-back from professional linguists and ɧɨɫɢɬɟɥɟɣ of foreign language on the basis of function of comments, built into a blog-platform. On the other hand, an educational blog carries out the role of electronic "portfolio" are controls and estimation of quality of independent work of student and his progress in forming of professional foreign competence, that appear by comparison to the first and last record in a blog. A blog is and by the specific report of student in which the presented results of analysis of English-language materials on professional subjects. At the same time availability of blog in a network the Internet can help employers to estimate ability of graduating student to decide professional tasks which require knowledge of foreign language. Technology of forming of professional foreign competence of students of technical specialities in the controlled from distance teaching on the basis of educational blogs provides for : presence of feed-back with students as a system of instantaneous reports, e-mail and other facilities which allow operatively to decide nascent questions; use of the professionally orientated educational materials, actual for corresponding direction of preparation; an account of professional interests and further professional plans of students is in the controlled from distance teaching. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | студенти інженерно-технічних спеціальностей | ua |
dc.subject | навчальний блог | ua |
dc.subject | професійна іншомовна компетентність | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | студенты инженерно-технических специальностей | ua |
dc.subject | учебный блог | ua |
dc.subject | профессиональная иноязычная компетентность | ua |
dc.subject | дистанционное обучение | ua |
dc.subject | students of technical specialities | ua |
dc.subject | educational blog | ua |
dc.subject | professional foreign competence | ua |
dc.subject | controlled from distance teaching | ua |
dc.subject.classification | 378.018.43:62/69-029:004 | ua |
dc.title | Навчальні блоги як інструмент дистанційної форми навчання у формуванні професійної інщомовної компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей | ua |
dc.title.alternative | Учебные блоги как инструмент дистанционной формы обучения в формировании профессиональной иноязычной компетентности студентов инженерно-техгических специальностей | ua |
dc.title.alternative | Educational blogs as instrument of the controlled from distance form of teaching in forming of professional foreign competence of students of technical specialities | ua |
dc.type | Article | ua |