ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Оршанський, Л. В. | |
dc.contributor.author | Овчаренко, Л. Р. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T09:30:59Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T09:30:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Оршанський, Л. В. Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей / Л. В. Оршанський, Л. Р. Овчаренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 129-138. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.14. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32335 | |
dc.description.abstract | У статті визначені та охарактеризовані основні педагогічні умови вдосконалення процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей, зокрема: формування професійної мотивації вивчення іноземної мови; створення міжкультурно-орієнтованого освітнього простору; реалізація міждисциплінарних зв’язків іноземної мови з соціально-гуманітарними та професійно орієнтованими навчальними дисциплінами; паритетне включення в зміст іншомовної освіти творів, що містяться у вітчизняній та зарубіжній культурній спадщині; використання діалогу як основного методу іншомовного навчання; урахування регіонального соціокультурного компонента; формування елементів інформаційної культури у процесі навчання іноземної мови. | ua |
dc.description.abstract | В статье определены и охарактеризованы основные педагогические условия совершенствования процесса профессионально ориентированной иноязычной подготовки будущих учителей нефилологических специальностей, в частности: формирование профессиональной мотивации изучения иностранного языка; создание межкультурно-ориентированного образовательного пространства; реализация междисциплинарных связей иностранного языка с социально-гуманитарными и профессионально ориентированными учебными дисциплинами; паритетное включение в содержание иноязычного образования произведений, содержащихся в отечественном и зарубежном культурном наследии; использование диалога как основного метода иноязычного обучения; учета регионального социокультурного компонента; формирование элементов информационной культуры в процессе обучения иностранному языку. | ua |
dc.description.abstract | The article identifies and characterizes the main pedagogical conditions for improving the process of professionally oriented foreign language training of future teachers of non-philological specialties, in particular: the formation of professional motivation to learn a foreign language; creation of intercultural-oriented educational space; realization of interdisciplinary connections of a foreign language with social-humanitarian and professionally oriented educational disciplines; parity inclusion in the content of foreign language education of works contained in domestic and foreign cultural heritage; use of dialogue as the main method of foreign language teaching; accounting for the regional socio-cultural component; formation of elements of information culture in the process of learning a foreign language. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | іншомовна підготовка | ua |
dc.subject | професійно орієнтоване навчання іноземних мов | ua |
dc.subject | майбутні вчителі нефілологічних спеціальностей | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | иноязычная подготовка | ua |
dc.subject | профессионально ориентированное обучение иностранным языкам | ua |
dc.subject | будущие учителя нефилологических специальностей | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | foreign language training | ua |
dc.subject | professionally oriented teaching of foreign languages | ua |
dc.subject | future teachers of non-philological specialties | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject.classification | 378.147 : 811’27 | ua |
dc.title | Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей | ua |
dc.title.alternative | Педагогические условия активизации профессионально ориентированной иноязычной подготовки будущих учителей нефилологических специальностей | ua |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for activating professionally oriented foreign language training of future teachers of non-philological specialties | ua |
dc.type | Article | ua |