Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оршанський, Л. В.
dc.contributor.author Овчаренко, Л. Р.
dc.date.accessioned 2020-12-14T09:30:59Z
dc.date.available 2020-12-14T09:30:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Оршанський, Л. В. Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей / Л. В. Оршанський, Л. Р. Овчаренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 129-138. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.14. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32335
dc.description.abstract У статті визначені та охарактеризовані основні педагогічні умови вдосконалення процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей, зокрема: формування професійної мотивації вивчення іноземної мови; створення міжкультурно-орієнтованого освітнього простору; реалізація міждисциплінарних зв’язків іноземної мови з соціально-гуманітарними та професійно орієнтованими навчальними дисциплінами; паритетне включення в зміст іншомовної освіти творів, що містяться у вітчизняній та зарубіжній культурній спадщині; використання діалогу як основного методу іншомовного навчання; урахування регіонального соціокультурного компонента; формування елементів інформаційної культури у процесі навчання іноземної мови. ua
dc.description.abstract В статье определены и охарактеризованы основные педагогические условия совершенствования процесса профессионально ориентированной иноязычной подготовки будущих учителей нефилологических специальностей, в частности: формирование профессиональной мотивации изучения иностранного языка; создание межкультурно-ориентированного образовательного пространства; реализация междисциплинарных связей иностранного языка с социально-гуманитарными и профессионально ориентированными учебными дисциплинами; паритетное включение в содержание иноязычного образования произведений, содержащихся в отечественном и зарубежном культурном наследии; использование диалога как основного метода иноязычного обучения; учета регионального социокультурного компонента; формирование элементов информационной культуры в процессе обучения иностранному языку. ua
dc.description.abstract The article identifies and characterizes the main pedagogical conditions for improving the process of professionally oriented foreign language training of future teachers of non-philological specialties, in particular: the formation of professional motivation to learn a foreign language; creation of intercultural-oriented educational space; realization of interdisciplinary connections of a foreign language with social-humanitarian and professionally oriented educational disciplines; parity inclusion in the content of foreign language education of works contained in domestic and foreign cultural heritage; use of dialogue as the main method of foreign language teaching; accounting for the regional socio-cultural component; formation of elements of information culture in the process of learning a foreign language. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іншомовна підготовка ua
dc.subject професійно орієнтоване навчання іноземних мов ua
dc.subject майбутні вчителі нефілологічних спеціальностей ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject иноязычная подготовка ua
dc.subject профессионально ориентированное обучение иностранным языкам ua
dc.subject будущие учителя нефилологических специальностей ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject foreign language training ua
dc.subject professionally oriented teaching of foreign languages ua
dc.subject future teachers of non-philological specialties ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 378.147 : 811’27 ua
dc.title Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ua
dc.title.alternative Педагогические условия активизации профессионально ориентированной иноязычной подготовки будущих учителей нефилологических специальностей ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions for activating professionally oriented foreign language training of future teachers of non-philological specialties ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу