ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Матвієнко, Олена Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T08:44:24Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T08:44:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Матвієнко, О. В. Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти / О. В. Матвієнко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 82-90. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.9. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32330 | |
dc.description.abstract | У статті автор наводить аналіз вимог сучасної освітньої політики до професіоналізму вчителя і теоретично обґрунтовує особливості формування педагогічної позиції вчителя як показника його професіоналізму у взаємодії з учнем. Проаналізувавши психолого-педагогічну літературу з теми дослідження, з’ясовано, що на сучасному етапі реформування системи освіти, одним з орієнтирів стає оновлення змісту професійної діяльності вчителя. | ua |
dc.description.abstract | В статье автор анализирует требования современной образовательной политики к профессионализму учителя и теоретически обосновывает особенности формирования педагогической позиции учителя как показателя его профессионализма во взаимодействии с учеником. Проанализировав психолого-педагогическую литературу по теме исследования, выяснено, что на современном этапе реформирования системы образования, одним из ориентиров становится обновление содержания профессиональной деятельности учителя. | ua |
dc.description.abstract | In the article the author gives an analysis of the requirements of modern educational policy to the teacher’s professionalism and theoretically substantiates the peculiarities of forming a pedagogical position of the teacher as an indicator of his professionalism in interaction with the student. After analyzing the psychological and pedagogical literature on the subject of research, it became clear that at the current stage of reforming the education system, updating the contents of the professional activity of the teacher becomes one of the landmarks. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професіоналізм | ua |
dc.subject | педагогічна позиція | ua |
dc.subject | державний стандарт | ua |
dc.subject | вчитель | ua |
dc.subject | педагогічна освіта | ua |
dc.subject | педагогічна взаємодія | ua |
dc.subject | освітня політика | ua |
dc.subject | профессионализм | ua |
dc.subject | педагогическая позиция | ua |
dc.subject | государственный стандарт | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | педагогическое образование | ua |
dc.subject | педагогическое взаимодействие | ua |
dc.subject | образовательная политика | ua |
dc.subject | pofessionalism | ua |
dc.subject | pedagogical position | ua |
dc.subject | state standard | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | pedagogical education | ua |
dc.subject | pedagogical interaction | ua |
dc.subject | educational policy | ua |
dc.subject.classification | 37.014.3:37.011.3-051 | ua |
dc.title | Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти | ua |
dc.title.alternative | Актуальные проблемы формирования педагогической позиции учителя в условиях реформирования системы образования | ua |
dc.title.alternative | The actual problems of forming the teacher’s pedagogical position in the conditions of the education system reform | ua |
dc.type | Article | ua |