У статті автор наводить аналіз вимог сучасної освітньої політики до професіоналізму вчителя і теоретично обґрунтовує особливості формування педагогічної позиції вчителя як показника його професіоналізму у взаємодії з учнем. Проаналізувавши психолого-педагогічну літературу з теми дослідження, з’ясовано, що на сучасному етапі реформування системи освіти, одним з орієнтирів стає оновлення змісту професійної діяльності вчителя.
В статье автор анализирует требования современной образовательной политики к профессионализму учителя и теоретически обосновывает особенности формирования педагогической позиции учителя как показателя его профессионализма во взаимодействии с учеником. Проанализировав психолого-педагогическую литературу по теме исследования, выяснено, что на современном этапе реформирования системы образования, одним из ориентиров становится обновление содержания профессиональной деятельности учителя.
In the article the author gives an analysis of the requirements of modern educational policy to the teacher’s professionalism and theoretically substantiates the peculiarities of forming a pedagogical position of the teacher as an indicator of his professionalism in interaction with the student. After analyzing the psychological and pedagogical literature on the subject of research, it became clear that at the current stage of reforming the education system, updating the contents of the professional activity of the teacher becomes one of the landmarks.