В роботі обгрунтовується якісно новий напрямок в дослідженні процесу рівневого підходу до курсового підвищення кватфікашї вчителів, сутність якого полягає в науково розробленім і експериментально підтвердженім системі організаційно-педагогічних заходів з урахуванням попереднього тестування рівнів
професійної підготовки вчителів з метою усунення найбільш типових утруднень
в процесі навчання. При цьому вирішення проблеми здійснюється як на рівні структури загального змісту курсів (планів, програм), так і на рівні реалізації та контролю. Зроблена спроба довести вплив контролю на рейтинговій основі на якість поліпшення теоретичної і практичної підготовки вчителя, а також встановлені дані про підтвердження рекомендацій інституту вдосконалення вчителів в роботі атестаніііних комісій.
The dissertation grounds a qualitatively new trend in researcli and perfection of
professional skills ofin-service teachers of forcing languages, the essence of which consists in a scientifically elaborated and experimentally proved system of preliminary testing of teachers professional levels aimed at avoidfitg the most typical difficulties in further teaching process. The realization of the problem is being done regardfirg both the structure of the contents of fit-service training (plans, curricula) and its control.
The investigation proves a positive influence of raturg-based control on improving the
professional trafiring of forcing language teachers and bettering their theoretical and
practical competence. It also establishes the data confirming the recommendations of
the Teacher Recertification Institute concerning the activities of Attestation Boards.
В работе обосновывается качественно новое направление в исследовании процесса уровневого подхода к курсовому повышению квалификации учителей,
сущность которого состоит в научно разработанной и экспериментально подтвержденной системе организационно-педагогических мероприятий с учетом
предварительного тестирования уровней профессиональной подготовки учителей с целью устранения наиболее типичных затруднений в процессе обучения.
При этом решение проблемы осуществляется как на уровне структуры общего содержания курсов (планов, программ), так и на уровне реализации и контроля.
Предпринята попытка довести влияние контроля на рейтинговой основе на
качество улучшения теоретической и практической подготовки учителя, а также
установлены данные о подтверждении рекомендаций института усовершенствования учителей в работе аттестационных комиссий.