ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Щербина, О. О. | |
dc.contributor.author | Кривцова, О. Є. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-09T13:57:07Z | |
dc.date.available | 2020-12-09T13:57:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Щербина, О. О. Розвиток професійної готовності майбутніх воєнних дипломатів до публічного виступу як предмет науково-педагогічного аналізу / О. О. Щербина, О. Є. Кривцова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 241-246. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.29 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32257 | |
dc.description.abstract | Сьогодні надзвичайно гостро перед фахівцями різних галузей стоїть потреба в реалізації публічної складової професії. Комунікація є основним компонентом будь-яких виробничих процесів. Навички людини публічно висловлюватися, аргументувати свою позицію, проголошувати промову створюють комунікативні можливості для особистості і для організації презентувати свою роботу. Авторки статті проаналізували сучасні педагогічні підходи до формування вмінь особистості підготувати ефективний публічний виступ, порівняли основні тенденції реалізації найбільш ефективних науково обтрунтованих шляхів навчання публічного мовлення. У статті наводяться приклади комплексного підходу до тлумачення сутності такого інтегративного інтелектуального вміння особистості як вміння публічно виступати. Тут містяться приклади аналізу практичної реалізації структурування навчального матеріалу, співвідношення теоретичної підготовки та формування практичних навичок публічного мовлення, а також визначено роль самостійної роботи студентів. | ua |
dc.description.abstract | Сегодня необычайно остро перед специалистами, работающими в разных сферах, стоит потребность реализации публичной составляющей их профессии. Коммуникация является основным компонентом любых производственных процессов. Навыки человека публично выступать, аргументировать свою позицию, провозглашать речь создают широкие коммуникативные возможности для личности, а также для организации, чтобы презентовать свою работу. Авторы статьи проанализировали современные педагогические подходы к формированию умений и навыков личности подготовить эффективное публичное выступление, сравнивали основные тенденции реализации наиболее эффективных научно обоснованных способов обучения публичному выступлению. В статье приводятся примеры комплексного подхода к толкованию сути такого интегративного интеллектуального умения личности как умение публично выступать. Тут приводятся примеры анализа практической реализации структурирования учебного материала, соотношения теоретической подготовки и формирования практических навыков публичного выступления, а также определена роль самостоятельной работы студентов. | ua |
dc.description.abstract | Today the problem of the implementation of publicity, which is one of the speciality making parts is the subject of highly important focus for the specialists representing various areas and spheres. Communication is the core component of any production procedures. The skills of a person to express own opinion publicly, to support the opinion arguments, to deliver a speech make the communicative abilities to present the work both of a person and an organization. The authors of the article have analyzed modern pedagogical approaches to teaching a person skills of working out effective public speech, they have compared basic ways of implementing the most effective and scientifically proved ways of teaching public speaking .The article consists the examples of complex approach to interpreting the nature of the ability to deliver speech in public, which is an integrative intellectual ability of person. It also has the examples of the analysis of practical implementation of teaching materials structuring, the correlation between the theoretical preparation and the formation of public speech skills, also the role of the students independent work is distinguished. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | публічний виступ | ua |
dc.subject | навчання публічного мовлення | ua |
dc.subject | моделювання комунікативних ситуацій | ua |
dc.subject | ділова гра | ua |
dc.subject | публичное выступление | ua |
dc.subject | обучение публичному выступлению | ua |
dc.subject | моделирование коммуникативных ситуаций | ua |
dc.subject | деловая игра | ua |
dc.subject | Public speaking | ua |
dc.subject | teaching of public speaking | ua |
dc.subject | communicative situations modeling | ua |
dc.subject | role plays | ua |
dc.subject.classification | 378. 147 : 327.9 | ua |
dc.title | Розвиток професійної готовності майбутніх воєнних дипломатів до публічного виступу як предмет науково-педагогічного аналізу | ua |
dc.title.alternative | Development of professional readiness of future soldiery diplomats to the live performance as the article of scientifically-pedagogical analysis | ua |
dc.type | Article | ua |