ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чжан Тан Лінь | |
dc.date.accessioned | 2020-12-09T13:53:55Z | |
dc.date.available | 2020-12-09T13:53:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чжан Тан Лінь. Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні / Чжан Тан Лінь // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 226-231. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.27 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32255 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто організацію і проведення констатувального експерименту, що визначає вихідний рівень сформованості культури самоосвітньої діяльності студентів-майбутніх вчителів музичного мистецтва. Діагностична методика будується на трьох структурних компонентах культури самоосвітньої діяльності вчителя музичного | мистецтва-ціннісно-мотиваційному, когнітивно-операційному, контрольно-рефлексивному, що виступають в якості критеріїв її сформованості і показників. У статті розглядається діагностичний інструментарій, спрямований на виявлення рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутнього педагога-музиканта в процесі вокально-хорового навчання: високий, середній низький. Розкрито методи діагностичного дослідження: педагогічне спостереження за результатами самостійної роботи студентів; бесіди зі студентами та викладачами; анкетування студентів; творчі завдання. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено организацию и проведение констатирующего эксперимента, определяющего исходный уровень сформированности культуры самообразовательной деятельности студентов - будущих учителей музыкального искусства. Диагностическая методика строится на трех выделенных автором структурных компонентах культуры самообразовательной деятельности учителя музыкального искусства: ценностно-мотивационном, когнитивно-операционном, контрольно-рефлексивном, которые выступают в качестве критериев и показателей ее сформированности. В статье рассматривается диагностический инструментарий, направленный на выявление уровней сформированности культуры самообразовательной деятельности будущего педагога-музыканта в процессе вокально-хорового обучения: высокий, средний, низкий. Раскрыты методы диагностического исследования: педагогическое наблюдение за результатами самостоятельной работы студентов; беседы со студентами и преподавателями; анкетирование студентов; творческие задания. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the organization and conduct of a stating experiment, which determines the initial level of formation of the culture of self-educational activity of students - future teachers of musical art. The diagnostic methodology is based on three author-selected structural components of the culture of self-educational activity of the teacher of musical art: value-motivational, cognitive-operative, control-reflexive, which act as criteria and indicators of its formation. The article deals with diagnostic tools aimed at identifying the levels of formation of the culture of self-educational activity of the future teacher-musician in the process of vocal-choral training: high, medium low. The methods of diagnostic research are revealed: pedagogical observation of the results of students' independent work; conversations with students and teachers; interviewing students; creative assignments. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | діагностичне дослідження | ua |
dc.subject | критерії та показники | ua |
dc.subject | культура самоосвітньої діяльності | ua |
dc.subject | вокально-хорове навчання | ua |
dc.subject | майбутній вчитель музичного мистецтва | ua |
dc.subject | диагностическое исследование | ua |
dc.subject | критерии и показатели | ua |
dc.subject | культура самообразовательной деятельности | ua |
dc.subject | вокально-хоровое обучение | ua |
dc.subject | будущий учитель музыкального искусства | ua |
dc.subject | diagnostic research | ua |
dc.subject | criteria and indicators | ua |
dc.subject | culture of self-educational activity | ua |
dc.subject | vocal-choral training | ua |
dc.subject | future teacher of musical art | ua |
dc.subject.classification | 378.011.-051:78:37.041 | ua |
dc.title | Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні | ua |
dc.title.alternative | Diagnosis of the level of formation of culture of self-educational activity of future teachers of musical art in vocal-choral training | ua |
dc.type | Article | ua |