В статті розглянуто організацію і проведення констатувального експерименту, що визначає вихідний рівень сформованості культури самоосвітньої діяльності студентів-майбутніх вчителів
музичного мистецтва. Діагностична методика будується на трьох структурних компонентах культури самоосвітньої діяльності вчителя музичного | мистецтва-ціннісно-мотиваційному, когнітивно-операційному, контрольно-рефлексивному, що виступають в якості критеріїв її сформованості і показників. У статті розглядається діагностичний інструментарій, спрямований на виявлення рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутнього педагога-музиканта в процесі вокально-хорового навчання: високий, середній низький. Розкрито методи діагностичного дослідження: педагогічне спостереження за результатами самостійної роботи студентів; бесіди зі студентами та викладачами; анкетування студентів; творчі завдання.
В статье рассмотрено организацию и проведение констатирующего эксперимента, определяющего исходный уровень сформированности культуры самообразовательной деятельности студентов - будущих учителей музыкального искусства. Диагностическая методика строится на трех
выделенных автором структурных компонентах культуры самообразовательной деятельности учителя музыкального искусства: ценностно-мотивационном, когнитивно-операционном, контрольно-рефлексивном, которые выступают в качестве критериев и показателей ее сформированности. В
статье рассматривается диагностический инструментарий, направленный на выявление уровней сформированности культуры самообразовательной деятельности будущего педагога-музыканта в процессе вокально-хорового обучения: высокий, средний, низкий. Раскрыты методы диагностического
исследования: педагогическое наблюдение за результатами самостоятельной работы студентов; беседы со студентами и преподавателями; анкетирование студентов; творческие задания.
The article describes the organization and conduct of a stating experiment, which determines the initial level of formation of the culture of self-educational activity of students - future teachers of musical art. The diagnostic methodology is based on three author-selected structural components of the culture of self-educational activity of the teacher of musical art: value-motivational, cognitive-operative, control-reflexive, which act as criteria and
indicators of its formation. The article deals with diagnostic tools aimed at identifying the levels of formation of the culture of self-educational activity of the future teacher-musician in the process of vocal-choral training: high, medium low. The methods of diagnostic research are revealed: pedagogical observation of the results of students' independent work; conversations with students and teachers; interviewing students; creative assignments.