Сформовані знання, вміння та навички професійно орієнтованого письма англійською мовою у майбутніх економістів сприяють високій конкурентоспроможності цих фахівців як в Україні, так і за кордоном. Визначено, що тільки систематичне проведення контролю будь-якого виду діяльності, зокрема письма, сприяє підвищенню успішності з дисципліни внаслідок самокорекції та корекції з боку викладача. Існують численні дослідження особливостей проведення контролю саме компоненту письма, проте в
даній статті автором було структуровано типи завдань відповідно до різних напрямків письма. Автором зазначено дві стадії вивчення іноземної мови у закладі вищої освіти: опанування базових знань, вмінь та навичок на рівні не нижче ВІ, і також вивчення власне професійного блоку. Показано основні З напрямки письмових завдань для майбутніх економістів англійською мовою : заповнення економічної документації, реферування та анотування, а також написання власних наукових статей за фахом англійською мовою.
Автором визначено, що написання завдань з контролю знань, вмінь та навичок професійного письма англійською мовою визначає рівень орфографічних, лексичних, граматичних та стилістичних знань, вмінь та навичок студентів. Автором підкреслено, що опанування знань, вмінь та навичок професійного письма студентами-економістами вимагає сформованості трьох основних компетентностей: когнітивної,
метакогнітивної та стратегічної. У статті автором наведені приклади завдань для контролю кожного зі зазначених блоків, описано інструкцію до кожного з них. Показано, що систематичне проведення контролю письма сприяє підвищенню успішності студентів. Автор вважає перспективним проведення подальшого емпіричного дослідження порівняння навчання та контролю знань, вмінь та навичок письма
студентів нефілологічних спеціальностей (економістів) та письма студентів філологічних спеціальностей.
Сформированные знания, умения и навыки профессионально ориентированного письма на английском языке у будущих экономистов способствуют высокой конкурентоспособности специалистов как в Украине, так и за ее пределами. Показано, что только систематическое проведение контроля любого вида деятельности, в частности письма, способствует повышению успеваемости вследствие самокоррекции и коррекции преподавателем. Существуют многочисленные исследования особенностей проведения контроля именно компонента письма, но в данной статье автором были структурированы
типы заданий именно относительно разных направлений профессионального письма. Автором определены две стадии изучения иностранного языка в заведении высшего образования: освоение базовых знаний, умений и навыков на уровне не ниже В], а также изучение именно профессионального блока. Показаны основные три направления письменных задании для будущих экономистов на английском языке: заполнение экономической документации, реферирование и написание аннотаций, а также написание собственных научных работ по специальности на английском языке. Автором определено, что написание заданий, которыми контролируются знания, умения и навыки профессионального письма на английском языке, определяет уровень орфографических, лексических, грамматических и стилистических знании, умений и навыков студентов. Подчеркнуто, что освоение знаний, умений и навыков профессионального письма студентами- экономистами требует сформированости у них трех основных компетентностей: когнитивной, метакогнитивной и стратегической. В статье автором были приведены примеры заданий по контролю каждого из описанных блоков, описаны инструкции к ним. Показано, что систематическое
проведения контроля письма способствует повышению успеваемости студентов. Автор считает перспективным проведение последующего эмпирического исследования сравнения обучения и результатов контроля письма у студентов нефилологических специальностей(например, экономистов и студентов филологических специальностей.
The well-shaped skills of professional English writing in future economists provide for high competition ability of these specialists, both in Ukraine and abroad. The articles shows that only regular control of each activity, particularly of writing, leads to improved academic achievements, due to self-correction and correction by the tutor. There are multiple studies of control of the writing skills, though the article contains structural analysis of the exercises used exactly for controlling professional writing. The author defines two stages of learning English in Universities: mastering basic knowledge and skills, with the level at least equal to the B1, and the second one, learning the professional English, or the so-called English for professional purposes. The article shows three basic directions of written tasks aimed at controlling writing in future economic students: filling in the documents, writing
summary and composing own scientific research in English. The author defines that the control of written English is based on checking the knowledge and skills in orthography, grammar, lexics and style, and each of these components is particularly significant. Mastering the knowledge and skills of professional writing by economic students needs for three competencies: the cognition(learning to study), metacognition(applying all possible study methods and techniques) and strategic (planning and organizing the study process) one. The author provides
examples of the tasks for each of the components as well as instructions. The author supposes it would be scientifically interesting to hold a further empiric study of teaching and control of writing between the non-philological (for example, students of economic specialization) students and those specialized in linguistics.