ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маковійчук, О. В. | |
dc.contributor.author | Шульга, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T16:42:25Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T16:42:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Маковійчук, О. В. Особливості організації художньо-проектної діяльності молодших школярів / О. В. Маковійчук, А. В. Шульга // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 62-70. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-6. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32229 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано теоретичні аспекти художньо-проектної діяльності, розглянуто особливості інтегративної організації художньопроектної діяльності учнів на уроках образотворчого мистецтва і технологій у початковій школі. Художньо-проектна діяльність молодших школярів реалізується через навчальні дисципліни образотворче мистецтво та трудове навчання (технології) у початковій школі. Проаналізовано поняття “художньо-проектна діяльність” крізь призму понять “діяльність”, “художня діяльність”. Розглянуто: взаємопов’язані структурні складові художнього проектування, види діяльності та види завдань, спрямованих на реалізацію художньо-проектної діяльності молодших школярів. Акцентовано увагу на потенціалі інтегрованого поєднання в початковій школі образотворчого мистецтва і трудового навчання (технологій) для художньо-проектної діяльності молодших школярів. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the theoretical aspects of art and design activities, considers the features of the integrative organization of art and design activities of students in the lessons of fine arts and technology in primary school. Artistic and project activities of junior schoolchildren are realized through the disciplines of fine arts and labor education (technology) in primary school. The concept of "artistic and design activity" is analyzed through the prism of the concepts of "activity", "artistic activity". The following are considered: interconnected structural components of artistic design, types of activity and types of tasks aimed at the implementation of artistic design activities of junior schoolchildren. The article emphasized the potential of an integrated combination in primary school of fine arts and labor training (technology) for art and design activities of junior high school students. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | діяльність | ua |
dc.subject | художня діяльність | ua |
dc.subject | проектна діяльність | ua |
dc.subject | художньо-проектна діяльність | ua |
dc.subject | мистецька освіта | ua |
dc.subject | образотворче мистецтво | ua |
dc.subject | технології (трудове навчання) | ua |
dc.subject | activity | ua |
dc.subject | artistic activity | ua |
dc.subject | project activity | ua |
dc.subject | art-project activity | ua |
dc.subject | art education | ua |
dc.subject | fine arts | ua |
dc.subject | technologies (labor training) | ua |
dc.subject.classification | 373.3.036 | ua |
dc.title | Особливості організації художньо-проектної діяльності молодших школярів | ua |
dc.title.alternative | Features of the organization of artistic and design activity of junior schoolchildren | ua |
dc.type | Article | ua |