Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості організації художньо-проектної діяльності молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маковійчук, О. В.
dc.contributor.author Шульга, А. В.
dc.date.accessioned 2020-12-07T16:42:25Z
dc.date.available 2020-12-07T16:42:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Маковійчук, О. В. Особливості організації художньо-проектної діяльності молодших школярів / О. В. Маковійчук, А. В. Шульга // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 62-70. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-6. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32229
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні аспекти художньо-проектної діяльності, розглянуто особливості інтегративної організації художньопроектної діяльності учнів на уроках образотворчого мистецтва і технологій у початковій школі. Художньо-проектна діяльність молодших школярів реалізується через навчальні дисципліни образотворче мистецтво та трудове навчання (технології) у початковій школі. Проаналізовано поняття “художньо-проектна діяльність” крізь призму понять “діяльність”, “художня діяльність”. Розглянуто: взаємопов’язані структурні складові художнього проектування, види діяльності та види завдань, спрямованих на реалізацію художньо-проектної діяльності молодших школярів. Акцентовано увагу на потенціалі інтегрованого поєднання в початковій школі образотворчого мистецтва і трудового навчання (технологій) для художньо-проектної діяльності молодших школярів. ua
dc.description.abstract The article analyzes the theoretical aspects of art and design activities, considers the features of the integrative organization of art and design activities of students in the lessons of fine arts and technology in primary school. Artistic and project activities of junior schoolchildren are realized through the disciplines of fine arts and labor education (technology) in primary school. The concept of "artistic and design activity" is analyzed through the prism of the concepts of "activity", "artistic activity". The following are considered: interconnected structural components of artistic design, types of activity and types of tasks aimed at the implementation of artistic design activities of junior schoolchildren. The article emphasized the potential of an integrated combination in primary school of fine arts and labor training (technology) for art and design activities of junior high school students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject художня діяльність ua
dc.subject проектна діяльність ua
dc.subject художньо-проектна діяльність ua
dc.subject мистецька освіта ua
dc.subject образотворче мистецтво ua
dc.subject технології (трудове навчання) ua
dc.subject activity ua
dc.subject artistic activity ua
dc.subject project activity ua
dc.subject art-project activity ua
dc.subject art education ua
dc.subject fine arts ua
dc.subject technologies (labor training) ua
dc.subject.classification 373.3.036 ua
dc.title Особливості організації художньо-проектної діяльності молодших школярів ua
dc.title.alternative Features of the organization of artistic and design activity of junior schoolchildren ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу