У статті проаналізовано теоретичні аспекти художньо-проектної
діяльності, розглянуто особливості
інтегративної організації художньопроектної діяльності учнів на уроках
образотворчого мистецтва і
технологій у початковій школі.
Художньо-проектна діяльність
молодших школярів реалізується
через навчальні дисципліни
образотворче мистецтво та
трудове навчання (технології) у
початковій школі. Проаналізовано
поняття “художньо-проектна
діяльність” крізь призму понять
“діяльність”, “художня діяльність”.
Розглянуто: взаємопов’язані
структурні складові художнього
проектування, види діяльності та
види завдань, спрямованих на
реалізацію художньо-проектної
діяльності молодших школярів.
Акцентовано увагу на потенціалі
інтегрованого поєднання в
початковій школі образотворчого
мистецтва і трудового навчання
(технологій) для художньо-проектної
діяльності молодших школярів.
The article analyzes the
theoretical aspects of art and design
activities, considers the features of the
integrative organization of art and
design activities of students in the lessons
of fine arts and technology in primary
school. Artistic and project activities of
junior schoolchildren are realized
through the disciplines of fine arts and
labor education (technology) in primary
school. The concept of "artistic and
design activity" is analyzed through the
prism of the concepts of "activity",
"artistic activity".
The following are considered:
interconnected structural components of
artistic design, types of activity and types
of tasks aimed at the implementation of
artistic design activities of junior
schoolchildren. The article emphasized
the potential of an integrated
combination in primary school of fine
arts and labor training (technology) for
art and design activities of junior high
school students.