Однією з обов’язкових передумов
реалізації концепцій демократизації
та гуманізації освіти є науковотворча спроможність педагога до
саморозвитку та самовдосконалення.
В цьому контексті зазначимо, що на
думку фахівців, суттєво посилює
потребу у збільшенні наукового
потенціалу педагогічного процесу такі
глобальні явища як: інформатизація,
діджиталізація, інтернаціоналізація,
віртуалізація освіти тощо, де саме
педагог-новатор може запровадити в
зміст освіти власну науково обґрунтовану думку, включитися у
відповідний науковий дискурс,
розробити й запропонувати для
реалізації нову педагогічну технологію
або модель організації управлінської чи
виховної роботи.
One of the necessary
condition for the implementation of the
concepts of democratization and
humanization of education is the
scientific and creative ability of teacher
to self-development and selfimprovement. In this context, we note
that according to experts, the following
global phenomena significantly grow
the need to increase the scientific
capacity of the pedagogical process:
informatization, digitalization,
internationalization, virtualization of
education, etc., where the teacher-innovator can introduce his own
scientifically based opinion in the
relevant scientific discourse, to develop
and propose a new pedagogical
technology or model of organization of
managerial or educational work for
implementation.