Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура системи дошкільної освіти у Великій Британії та країнах ЄС (на прикладі Франції, Німеччини, Фінляндії, Польщі, Швейцарії)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, В. В.
dc.date.accessioned 2020-12-07T16:12:27Z
dc.date.available 2020-12-07T16:12:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Іванова, В. В. Структура системи дошкільної освіти у Великій Британії та країнах ЄС (на прикладі Франції, Німеччини, Фінляндії, Польщі, Швейцарії) / В. В. Іванова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 107-113. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.12 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32222
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості структури сучасної дошкільної освіти у Великій Британії та країнах ЄС (Франції, Німеччині, Фінляндії, Польщі, Швейцарії). Поряд з особливостями системи дошкільної освіти в різних країнах виявлено і спільні ознаки. З'ясовані різні підходи до підготовки дітей до школи у різних країнах (використання різних форм інтеграції дитячих садків і початкових класів; виконання функції передшкільного ступеня: підготовчі групи або класи при дитячих садках чи при початкових школах (у Німеччині); передикільні групи для дітей (у Фінляндії, Данії); нульові класи при школах або підготовчі групи в дитячих садках (у Польщі); фінансування відбувається по-різному: в державних дитячих дошкільних закладах навчання і виховання безоплатне (Велика Британія (частково) Німеччина). У Німеччині, крім того, законом гарантовану підтримку альтернативних дошкільних закладів, крім приватних. В республіці Польщі, у Фінляноїї, Швейцарії держава приділяє багато уваги дошкільним навчальним закладам. В країнах ЄС при здійсненні виховання і навчання в дошкільних навчальних закладах застосовуються підходи: диференційований, індивідуальний, творчий; використовується система Монтессорі. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности структуры современного дошкольного образования в Великой Британии и странах ЕС (Франции, Германии, Финляндии, Польше, Швейцарии). Рядом с особенностями системы дошкольного образования в разных странах выявлены и общие признаки. Выясненные разные подходы к подготовке детей к школе в разных странах (использования разных форм интеграции детских садиков и начальных классов; выполнение функции предшкольной степени: подготовительные группы или классы при детских садиках или при начальных школах (в Германии); предшкольные группы для детей (в Финляндии, Дании); нулевые классы при школах или подготовительные группы в детских садиках (в Польше); финансирования происходят по-разному: в государственных детских дошкольных заведениях обучение и воспитание безоплатное (Великая Британия (частично), Германия). В Германии, кроме того, законом гарантированную поддержку альтернативных дошкольных заведении, кроме частных. В Республике Польша, в Финляндии, Швейцарии государство уделяет много внимания дошкольным учебным заведениям. В странах ЕС при осуществлении воспитания и обучения в дошкольных учебных заведениях применяются подходы: дифференцированный, индивидуальный, творческий; используется система Монтессори. ua
dc.description.abstract The article deals with the features of the structure of modern preschool education in Great Britain and the EU countries (France, Germany, Finland, Poland, Switzerland). Along with the peculiarities of the pre-school education system in different countries, common signs have been identified. Different approaches to preparing children for school in different countries have been clarified (using different forms of integration of kindergartens and primary schools; performing the function of pre-school degree: preparatory groups or classes at kindergartens or primary schools (in Germany); preschool groups for children ( in Finland, Denmark); zero classes at schools or preparatory groups in kindergartens (in Poland); funding is different: public and private pre-school education (free of charge) (United Kingdom (partially), Germany ). In Germany, in addition, the law guaranteed support of alternative pre-schools except private. In Poland, Finland, Switzerland, the state pays much attention to pre-schools. In the EU countries, the following approaches are used in the education and training of preschool institutions: differentiated, individual, creative; the Montessori system is used. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject структура системи дошкільної освіти ua
dc.subject Велика Британія ua
dc.subject країни ЄС ua
dc.subject спільні ознаки ua
dc.subject різні підходи до підготовки дітей до школи у різних країнах ua
dc.subject підходи ua
dc.subject структура системы дошкольного образования ua
dc.subject Великая Британия ua
dc.subject страны ЕС ua
dc.subject общие признаки ua
dc.subject разные подходы к подготовке детей к школе в разных странах ua
dc.subject подходы ua
dc.subject preschool education system structure ua
dc.subject United Kingdom ua
dc.subject EU countries ua
dc.subject common features ua
dc.subject different approaches to preparing children for school in different countries ua
dc.subject approaches ua
dc.subject.classification 37.371. 373.29 ua
dc.title Структура системи дошкільної освіти у Великій Британії та країнах ЄС (на прикладі Франції, Німеччини, Фінляндії, Польщі, Швейцарії) ua
dc.title.alternative Structure of the preschool education system in the United Kingdom and EU countries (France, Germany, Finland, Poland, Switzerland) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу