Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у фортепіанному класі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Економова, О. С.
dc.contributor.author Бутенко, Т. М.
dc.contributor.author Гаркуша, Л. І.
dc.date.accessioned 2020-12-04T13:17:06Z
dc.date.available 2020-12-04T13:17:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Економова, О. С. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у фортепіанному класі / О. С. Економова, Т. М. Бутенко, Л. І. Гаркуша // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 98-106. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.11 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32214
dc.description.abstract У статті досліджено науково-педагогічні основи формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі університетської освіти. Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних учених з проблем реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі мистецьких факультетів (інститутів). Узагальнено програмні вимоги з основного музичного інструменту для студентів музично-педагогічної спеціальності. Охарактеризовано основні види інструментальної діяльності вчителя музики та визначено роль фортепіано у його фаховій підготовці. Окреслено найбільш складні аспекти інструментально-виконавської підготовки студентів у фортепіанному класі. Розкрито сутність і складові інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. ua
dc.description.abstract В статье исследованы научно-педагогические основы формирования инструментально-исполнительской компетентности будущего учителя музыкального искусства в системе университетского образования. Проанализированы труды отечественных и зарубежных ученых по проблеме реализации компетентностного подхода в образовательном процессе факультетов (институтов) искусств. Обобщенны программные требования по основному музыкальному инструменту для студентов музыкально-педагогической специальности. Охарактеризированы основные виды инструментальной деятельности учителя музыки и определена роль фортепиано в его профессиональной подготовке. Очерчены наиболее сложные аспекты инструментально-исполнительской подготовки студентов в фортепианном классе. Раскрыта суть и составляющие инструментально-исполнительской компетентности будущего учителя музыкального искусства. ua
dc.description.abstract The article investigates the scientific and pedagogical bases of forming the instrumental and performing competence of the future teacher of music art in the university education system. The works of national and foreign scientists on the problems of realization of the competence approach in the educational process of art faculties (institutes) are analyzed. The program requirements of the basic musical instrument for students of music-pedagogical specialty are generalized. The main types of instrumental activity of the music teacher are described and the role of the piano in his professional training is defined. The most complex aspects of instrumental and performing training of students in the piano class are outlined. The essence and components of instrumental and performing competence of the future teacher of music art are revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній учитель музичного мистецтва ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject основний музичний інструмент ua
dc.subject фортепіанний клас ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject інструментально-виконавська компетентність ua
dc.subject будущий учитель музыкального искусства ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject основной музыкальный инструмент ua
dc.subject фортепианный класс ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject инструментально-исполнительская компетентность ua
dc.subject future teacher of music art ua
dc.subject professional training ua
dc.subject the main musical instrument ua
dc.subject piano class ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject instrumental and executive competence ua
dc.subject.classification 378.091:785 ua
dc.title Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у фортепіанному класі ua
dc.title.alternative Formation of instrumental and performance competence of a future music art teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу