У статті досліджено науково-педагогічні основи формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі університетської освіти. Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних учених з проблем реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі мистецьких факультетів (інститутів). Узагальнено програмні вимоги з основного музичного інструменту для студентів музично-педагогічної спеціальності. Охарактеризовано основні види інструментальної діяльності вчителя музики та визначено роль фортепіано у його фаховій
підготовці. Окреслено найбільш складні аспекти інструментально-виконавської підготовки студентів у
фортепіанному класі. Розкрито сутність і складові інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва.
В статье исследованы научно-педагогические основы формирования инструментально-исполнительской компетентности будущего учителя музыкального искусства в системе университетского образования. Проанализированы труды отечественных и зарубежных ученых по проблеме реализации компетентностного подхода в образовательном процессе факультетов (институтов) искусств. Обобщенны программные требования по основному музыкальному инструменту для студентов музыкально-педагогической специальности. Охарактеризированы основные виды инструментальной деятельности учителя музыки и
определена роль фортепиано в его профессиональной подготовке. Очерчены наиболее сложные аспекты инструментально-исполнительской подготовки студентов в фортепианном классе. Раскрыта суть и составляющие инструментально-исполнительской компетентности
будущего учителя музыкального искусства.
The article investigates the scientific and pedagogical bases of forming the instrumental and performing competence of the future teacher of music art in the university education system. The works of national and foreign scientists on the problems of realization of the competence approach in the educational process of art faculties (institutes) are analyzed. The program requirements of the basic musical instrument for students of music-pedagogical specialty are generalized. The main types of instrumental activity of the music teacher are described and the role of the piano in his professional training is defined. The most complex aspects of instrumental and performing training of students in the piano class are outlined. The essence and components of instrumental and
performing competence of the future teacher of music art are revealed.