Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розробки регіональної програми соціально-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тесленко, В. В.
dc.date.accessioned 2020-11-17T10:46:05Z
dc.date.available 2020-11-17T10:46:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Тесленко, В. В. Особливості розробки регіональної програми соціально-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю / В. В. Тесленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 174-179. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31924
dc.description.abstract У статті розгпядаються питання механізму створення регіональної nрограми соціально-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. В ії основv покладено системv ідей і принципів доступності, цілісності у створенні специфічного виховного середовища, cуб'єктної спрямованості в освітньо-розвивальному процесі, комплексного nідходу до соціаnьно-педагогічного супроводу дітей цієї категорії: мета програми полягає у соціально-правовому захисті дітей, підготовки їх до самостійного життя за рахунок створення варіативних, індивідуально-орієнтованих різнопланових умов розвитку і соціалізації. Визначено основні функції соціально-педагогічного супроводу (компенсаторна, адаптивна та розвивальна) та головні завдання. У кінці роботи зроблені відповідні висновки. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы механизма создания региональной программы социально-педагогического сопровождения детей с инвалидностью. В ее основу положена система идей и принципов доступности, целостности в создании специфической воспитательной среды, субъектной направленности в образовательно-развивающем процессе, комплексного подхода к социально-педагогическому сопровождению детей этой категории. Цель программы заключается в социально-правовой защите детей, подготовке их к самостоятельной жизни за счет создания вариативных, индивидуально-ориентированных разноплановых условий развития и социализации. Определены основные функции социально-педагогического сопровождения (компенсаторная, адаптивная и развивающая) и главные задания. В конце работы сделаны соответствующие выводы. ua
dc.description.abstract The article deals with the issues of the mechanism of creating the regional program of social and pedagogical support for children with disabilities. It is based on a system of ideas and principles of accessibility, integrity in creating the specific educational environment, a subjective focus in the educational process, an integrated approach to social and pedagogical support for this category of children. The purpose of the program is social and legal protection of children, their preparation to independent life by creating variational, individually oriented diverse conditions of development and socialization. The principal functions of social and pedagogical support (compensatory, adaptive, developmental) and main goals are defined. At the end of the work the corresponding conclusions are made. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject програма ua
dc.subject діти з інвалідністю ua
dc.subject реабілітація ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject супровід ua
dc.subject виховання ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject функції ua
dc.subject завдання ua
dc.subject самореалізація ua
dc.subject программа ua
dc.subject дети с инвалидностью ua
dc.subject реабилитация ua
dc.subject социальная адаптация ua
dc.subject сопровождение ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject развитие ua
dc.subject социализация ua
dc.subject функции ua
dc.subject задания ua
dc.subject самореализация ua
dc.subject program ua
dc.subject children with disabilities ua
dc.subject rehabilitation ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject support ua
dc.subject education ua
dc.subject development ua
dc.subject socialization ua
dc.subject functions ua
dc.subject goals ua
dc.subject self-realisation ua
dc.subject.classification 376.091.214:364.78-056.24 ua
dc.title Особливості розробки регіональної програми соціально-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю ua
dc.title.alternative Features of the development of the regional program of social and pedagogical support for children with disabilities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу