ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрельник, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-17T10:44:49Z | |
dc.date.available | 2020-11-17T10:44:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Стрельник, О. О. Використання засобів мультимедіа в процесі формування проектної компетентності філологів / О. О. Стрельник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 170-174. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31923 | |
dc.description.abstract | Проведено аналіз особливостей використання технологій мультимедіа у навчальний процес як засобів встановлення ммультикультурної комунікації, що надає можливість грунтовно досліджувати специфіку структурування різних мовних систем. У роботі зазначається, що основним завданням сучасної освіти є не лише накопичення теоретичних знань, а ще й вироблення практичних умінь та навичок для ефективного формування проектної компетентності за допомогою використання засобів мультимедіа, що виконують значну кількість визначальних функцій, які підпорядковуються основним дидактичним засадам. Аргументовано, що використання засобів мультимедіа є трунтовним вектором освітнього процесу, за допомогою якого здійснюється необхідна комунікація з представниками інших культур, що зумовлює появу нових методів та прийомів вивчення іноземних мов. Визначено нові форми робіт, що реалізуються за допомогою мультимедіа та використовуються під час проведення занять із метою підвищення мотиваційно-емоційного потенціалу студентів, розвитку творчого мислення, узагальнення, систематизації, контролю набутих знань та ефективного їх використання у подальшій професійній діяльності. Схарактеризовано типові види педагогічних чатів, а також блогів, які варіюються залежно від їх першочергових завдань та надають можливість швидко отримувати наукову інформацію, спілкуватися із носіями мови, що вивчається; досліджувати специфіку духовно-культурного ожиття конкретного народу. Доведено, що інтеграція технологій мультимедіа у навчальному процесі є обов'язковим компонентом сучасної освіти, що надає можливість розвивати професійні вміння та навички, а також трансформує провідну роль викладача, який повинен створити відповідні умови для реалізації продуктивної співпраці зі студентами, а не лише контролювати кількість накопичених ними знань. | ua |
dc.description.abstract | Проведен анализ особенностей использования технологий мультимедиа в учебном процессе как способов установления коммуникации, что предоставляет возможность всецело исследовать специфику структурирования разных языковых систем. В работе указано, что основное задание современного образования - это не только накопление теоретических знаний, но и выработка практических умений и навыков для их эффективной реализации при помощи использования технологий мультимедиа, которые выполняют множество учебных функции, которые соответствуют основным дидактическим принципам. Аргументировано, что использование технологии мультимедиа является ключевым вектором образовательного процесса, при помощи которого реализуется необходимая коммуникация с представителями других культур, обусловливающее появление новых методов и приёмов изучения иностранных языков. Определены новые формы работ, которые реализуются при помощи мультимедиа и используются во время проведения занятий с целью повышения мотивационно-эмоционального потенциала студентов, развития творческого мышления, обобщения, систематизации, контроля приобретенных знаний и эффективного их использования в дальнейшей профессиональной деятельности. Охарактеризованы типичные виды педагогических чатов, а также блогов, которые варьируются в зависимости от их первоначальных задании и предоставляют возможность быстро получать научную информацию, общаться с носителями языка, который изучается; исследовать специфику духовно-культурной жизни конкретного народа. Доказано, что интеграция технологий мультимедиа в учебном процессе является обязательным компонентом современного образования, что предоставляет возможность развивать профессиональные умения и навыки, а также трансформирует ключевую роль преподавателя, который должен создать соответствующие условия для реализации продуктивного сотрудничества со студентами, а не только контролировать количество приобретенных ими знании. | ua |
dc.description.abstract | The analysis of the features of the use of multimedia technologies in the educational process as ways to establish communication, which provides an opportunity to fully explore the specifics of structuring different language systems. The work indicates that the main task of modern education is not only the accumulation of theoretical knowledge, but also the development of practical skills for their effective implementation through the use of information and communication technologies (ICT), which perform many educational functions that correspond to the basic didactic principles. It has been argued that the use of multimedia technologies is a key vector of the educational process, through which the necessary communication with representatives of other cultures is realized, leading to the emergence of new methods and techniques for studying foreign languages. The new forms of works, which will be realized through multimedia and used during realization of employments with the purpose of increase of motivational-emotional potential of students, development of creative thought, generalization, systematization, control of the purchased knowledge and their effective use in further professional activity, are certain. The typical types of pedagogical chats are described, and also blogs which are varied depending on their primary tasks and give possibility quickly to get scientific information, to socialize with ɚɝɿɫɬɪɚɧɬɚ of language which is studied, investigate the specific of spiritually-cultural life of concrete people. It is well-proven that integration of technologies multimedia in an educational process is the obligatory component of modern education, that gives possibility to develop professional abilities and skills, and also transforms the key role of teacher which must create corresponding terms for realization of productive collaboration with students, rather than just to control the amount of the knowledge purchased by them. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | мультимедіа | ua |
dc.subject | комунікація | ua |
dc.subject | інноваційні технології | ua |
dc.subject | іноземна мова | ua |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | мультимедиа | ua |
dc.subject | коммуникация | ua |
dc.subject | инновационные технологии | ua |
dc.subject | иностранный язык | ua |
dc.subject | of informatively-communication technologies | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | multimedia | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | innovative technologies | ua |
dc.subject | foreign language | ua |
dc.subject.classification | 004.032.6:80-051 | ua |
dc.title | Використання засобів мультимедіа в процесі формування проектної компетентності філологів | ua |
dc.title.alternative | Facilities of multimedia as component of forming of project competence of philologists | ua |
dc.type | Article | ua |