Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання засобів мультимедіа в процесі формування проектної компетентності філологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрельник, О. О.
dc.date.accessioned 2020-11-17T10:44:49Z
dc.date.available 2020-11-17T10:44:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Стрельник, О. О. Використання засобів мультимедіа в процесі формування проектної компетентності філологів / О. О. Стрельник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 170-174. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31923
dc.description.abstract Проведено аналіз особливостей використання технологій мультимедіа у навчальний процес як засобів встановлення ммультикультурної комунікації, що надає можливість грунтовно досліджувати специфіку структурування різних мовних систем. У роботі зазначається, що основним завданням сучасної освіти є не лише накопичення теоретичних знань, а ще й вироблення практичних умінь та навичок для ефективного формування проектної компетентності за допомогою використання засобів мультимедіа, що виконують значну кількість визначальних функцій, які підпорядковуються основним дидактичним засадам. Аргументовано, що використання засобів мультимедіа є трунтовним вектором освітнього процесу, за допомогою якого здійснюється необхідна комунікація з представниками інших культур, що зумовлює появу нових методів та прийомів вивчення іноземних мов. Визначено нові форми робіт, що реалізуються за допомогою мультимедіа та використовуються під час проведення занять із метою підвищення мотиваційно-емоційного потенціалу студентів, розвитку творчого мислення, узагальнення, систематизації, контролю набутих знань та ефективного їх використання у подальшій професійній діяльності. Схарактеризовано типові види педагогічних чатів, а також блогів, які варіюються залежно від їх першочергових завдань та надають можливість швидко отримувати наукову інформацію, спілкуватися із носіями мови, що вивчається; досліджувати специфіку духовно-культурного ожиття конкретного народу. Доведено, що інтеграція технологій мультимедіа у навчальному процесі є обов'язковим компонентом сучасної освіти, що надає можливість розвивати професійні вміння та навички, а також трансформує провідну роль викладача, який повинен створити відповідні умови для реалізації продуктивної співпраці зі студентами, а не лише контролювати кількість накопичених ними знань. ua
dc.description.abstract Проведен анализ особенностей использования технологий мультимедиа в учебном процессе как способов установления коммуникации, что предоставляет возможность всецело исследовать специфику структурирования разных языковых систем. В работе указано, что основное задание современного образования - это не только накопление теоретических знаний, но и выработка практических умений и навыков для их эффективной реализации при помощи использования технологий мультимедиа, которые выполняют множество учебных функции, которые соответствуют основным дидактическим принципам. Аргументировано, что использование технологии мультимедиа является ключевым вектором образовательного процесса, при помощи которого реализуется необходимая коммуникация с представителями других культур, обусловливающее появление новых методов и приёмов изучения иностранных языков. Определены новые формы работ, которые реализуются при помощи мультимедиа и используются во время проведения занятий с целью повышения мотивационно-эмоционального потенциала студентов, развития творческого мышления, обобщения, систематизации, контроля приобретенных знаний и эффективного их использования в дальнейшей профессиональной деятельности. Охарактеризованы типичные виды педагогических чатов, а также блогов, которые варьируются в зависимости от их первоначальных задании и предоставляют возможность быстро получать научную информацию, общаться с носителями языка, который изучается; исследовать специфику духовно-культурной жизни конкретного народа. Доказано, что интеграция технологий мультимедиа в учебном процессе является обязательным компонентом современного образования, что предоставляет возможность развивать профессиональные умения и навыки, а также трансформирует ключевую роль преподавателя, который должен создать соответствующие условия для реализации продуктивного сотрудничества со студентами, а не только контролировать количество приобретенных ими знании. ua
dc.description.abstract The analysis of the features of the use of multimedia technologies in the educational process as ways to establish communication, which provides an opportunity to fully explore the specifics of structuring different language systems. The work indicates that the main task of modern education is not only the accumulation of theoretical knowledge, but also the development of practical skills for their effective implementation through the use of information and communication technologies (ICT), which perform many educational functions that correspond to the basic didactic principles. It has been argued that the use of multimedia technologies is a key vector of the educational process, through which the necessary communication with representatives of other cultures is realized, leading to the emergence of new methods and techniques for studying foreign languages. The new forms of works, which will be realized through multimedia and used during realization of employments with the purpose of increase of motivational-emotional potential of students, development of creative thought, generalization, systematization, control of the purchased knowledge and their effective use in further professional activity, are certain. The typical types of pedagogical chats are described, and also blogs which are varied depending on their primary tasks and give possibility quickly to get scientific information, to socialize with ɚɝɿɫɬɪɚɧɬɚ of language which is studied, investigate the specific of spiritually-cultural life of concrete people. It is well-proven that integration of technologies multimedia in an educational process is the obligatory component of modern education, that gives possibility to develop professional abilities and skills, and also transforms the key role of teacher which must create corresponding terms for realization of productive collaboration with students, rather than just to control the amount of the knowledge purchased by them. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject мультимедіа ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject мультимедиа ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject инновационные технологии ua
dc.subject иностранный язык ua
dc.subject of informatively-communication technologies ua
dc.subject integration ua
dc.subject multimedia ua
dc.subject communication ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject.classification 004.032.6:80-051 ua
dc.title Використання засобів мультимедіа в процесі формування проектної компетентності філологів ua
dc.title.alternative Facilities of multimedia as component of forming of project competence of philologists ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу