Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина ХХ ст. - початок ХХІ ст.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокопів, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-11-17T10:38:07Z
dc.date.available 2020-11-17T10:38:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Прокопів, Л. М. Використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина ХХ ст. - початок ХХІ ст.) / Л. М. Прокопів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 153-156. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31920
dc.description.abstract Автор розкриває актуальні питання пошуку не лише нових типів навчання, а і форм, методів організації навчання у малочисельних школах. Проблема використання різноманітних методів і форм організації навчання актуалізується у контексті Концепції Нової української школи. Проведені автором анкетування, опитування та інтерв'ю підтвердили результативність обраних інноваційних методів навчання у практиці роботи малочисельної школи. ua
dc.description.abstract Автор раскрывает актуальные вопросы поиска не только новых типов обучения, но и форм, методов организации обучения в малочисленных школах. Проблема использования разнообразных методов и форм организации обучения актуализируется в контексте Концепции Новой украинской школы. Проведенные автором анкетирования, опросы и интервью подтвердили результативность избранных инновационных методов обучения в практике работы малочисленной школы. ua
dc.description.abstract This article is about methods and forms of organization of training in a small school. The purpose of the article is to identify features of using methods and forms of teaching organization in a small school (2nd half of the 20th century) and effective methods and forms of teaching organization at the present stage. The author conducted questionnaires, surveys and interviews confirmed the effectiveness of the innovative teaching methods selected for implementation in the operation of a small school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мала школа ua
dc.subject малочисельна школа ua
dc.subject малокомплектна школа ua
dc.subject форми і методи навчання ua
dc.subject історичні етапи ua
dc.subject малая школа ua
dc.subject малочисленная школа ua
dc.subject малокомплектная школа ua
dc.subject формы и методы обучения ua
dc.subject исторические этапы ua
dc.subject small school ua
dc.subject small rural schools ua
dc.subject under-subscribed school forms and methods of teaching ua
dc.subject historical stag ua
dc.subject.classification 371.13 ua
dc.title Використання методів і форм організації навчання в малокомплектній школі (друга половина ХХ ст. - початок ХХІ ст.) ua
dc.title.alternative The use of methods and forms of organization of teaching is at littlecomplete school (the second half of XX item is beginning of XXI item) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу